Håper det blir litt dumping i morgen også
Hær kommer det så mange kaniner ut av hatten etterhvert at jeg tror stopploss gjengen må smøre antivir på tommelen for og unngå store sårskader
Asko selger vist både Antivir og Aeris
https://askoservering.no/vare/5729645
https://askoservering.no/vare/5598156
Bør begynnes å se det rundt om på butikkene nå snart
Denne uken blir Aeris hånddesinfeksjon uten alkohol lansert i Norgesgruppens butikker. (uke 8)
Hvis dette gjelder alle så er det snakk om ganske betydelig salgssteder ca 1800 dagligvarebutikker og 900 andre utsalgsteder.
40 av meny-butikkene skulle ha det som fast sortement og resten har muligheten til det. (etter hukommelsen)
+bunnpris
Blir ikke overrasket om det vil bli langt flere enn de 40 av 1800 pluss 900 andre utsalg etter vært… Regner med Bunnpris går under de 900 andre?
Hvis etterspørsel så blir det nok det. Blir sikkert litt tyngre vei å nå målgruppen uten HINAS nå i begynnelsen, så kanskje det må bli litt annen markedsføring på den gruppen enn opprinnelig tenkt.
Må si jeg gleder meg til å finne ut av hvorfor alle innsiderne tegnet så bra i emisjonen. De kan vel umulig kun ha 10 års horisont alle sammen og noe positivt bør det vel komme ut innen mars og april, uten at byrokratene setter ut spikermatte og kjepper i hjulene.
Blitt skrevet om dette en del ganger før, men her det:
Noen av landets største dagligvarekjeder skal fra februar begynne å selge SoftOx
SafeDes hånddesinfeksjon under merkevarenavnet «Aeris». Avtalen med
NorgesGruppen omfatter Meny, Spar og Bunnpris butikkene, hvor 39 Meny butikker
vil ta produktene inn i fast sortiment, mens vår partner Bonaventura Scandza vil
kunne selge våre produkter til de øvrige butikkene lokalt. Meny har totalt 200
butikker, Spar 295 og Bunnpris 250.
Husk ! Innen 1 april .
Softox Solutions AS og Forsvarets forskningsinstitutt (FFI) har signert en intensjonsavtale med ønske om å tilpasse de sivile produktene selskapet utvikler til anvendelse for militære formål. SoftOx Solutions AS leverer i dag hånd- og overflatedesinfeksjons produkter uten alkohol som har andre og unike egenskaper enn dagens produkter i markedet. Selskapet arbeider også med utvikling av et sårskyllprodukt, et produkt som fjerner infeksjoner i sår og et produkt for behandling av virusinfeksjoner i luftveiene.
Partene arbeider nå med mål om å signere en 3-5 årig samarbeidsavtale innen 1.april 2021.
Blir sikkert utsatt det også, bare å dumpe i morgen
Ingen tvil om at folk har et ønske om nedgang i kursen nei
Det er ganske så fantastisk å kunne laste opp på disse nivåene eller om mulig (som nok ikke blir mulig) enda lavere når man uansett har ståltro på caset
Merker jeg begynner å bli utolmodig i forhold til overtegningen her…
Fortsatt intet nytt på Nordnet (IKZ)
Skal jeg regne med x2,5 slik som de som har overtegnet via VPS, eller er det mulig vi med IKZ får annen tildeling?
Har liggende cash for x10, så frister noe voldsomt å bruke pengene for de resterende x 7,5 som evt. ikke blir tildelt på å fylle vanlige aksjer på dette nivået
Har du ikke fått tildelt rep emi aksjer ennå, bør du bare kjøpe i markedet.
Jeg har jo fått “tildelt” aksjer, satt av penger på konto for trekk. Men er det noen som har fått trekket og overførselen av aksjene?
Det første man bør gjøre er å lese meldinger fra selskapet:
https://live.euronext.com/en/product/equities/NO0010811961-MERK#CompanyPressRelease-4158862
The
payment date for the offer shares allocated is 8 March 2021 and the shares is to
be paid for in accordance with the payment instructions set out in the national
prospectus and subscription form.
The share capital increase is expected to be registered on
or about 12 March 2021. The Offer Shares are expected to be delivered to the
subscribers’ respective VPS accounts on or about the 15 March, and be tradeable
on Euronext Growth Oslo on or about 16 March 2021.
Meiner å hugse at det kan ta noen veker før du får vite overtegning. Det er eit innlegg om det lenger opp i tråden men fann det ikkje igjen.
Slikt tar gjerne litt tid. Jeg er i samme båt. Forventer å få aksjene, og har kjøpt meg opp til et rundt tall i markedet allerede.
Har blitt trekt for rep.emiasjene, tegningsrettene ligger inne med verdi.
Det er overtegningen jeg snakker om her.
Takk for svar, veldig oppklarende.
Hvis alle hadde lest siste børsmelding ordentlig, så får dere alle svarene. Du får ikke tradet aksjene før 16 mars uansett.