Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Ikke for sikkert, men også her er det særs betryggende at man tross alt har forsøk på minigris å lene seg på.

Godt du har troen på offentlig sektor. :slight_smile:
Jeg tror nok heller den legges sirlig i bunken sammen med øvrige søknader, men det er jo lov å håpe.

Man finner mange studier på at hocl og hac (1%) fungerer bra hver for seg som sårbehandling. Derfor tenker jeg for min del at sjansen for godt utfall av studiene er meget stor for Softox sin løsning som innehar en kombinasjon av begge disse løsningene.

Eksempel som viser til behandling av acetatic acid. Viser gode resultat. Holy grail for infected wound management.
https://www.researchgate.net/publication/323633197_Acetic_acid_dressings_Finding_the_Holy_Grail_for_infected_wound_management

Ser man på grafene som Softox viser til i sine presentasjoner i forhold til effektivitet sammenlignet med Hocl og hac1% enkeltstående, er jo Softox fullstendig overlegen.
Dette er vel kanskje den største grunnen til at jeg har i overkant stor tro på Softox.

1 Like

For SWIS-2 tok det i underkant av tre måneder - ingen grunn til at det skal ta lenger tid. Dette er nok et studie som bare skal stemples igjennom. Er man optimist kan man håpe det går raskere gitt at de nå er kjent med selskapet / produktene.

https://newsweb.oslobors.no/message/510196

https://newsweb.oslobors.no/message/515709

4 Likes

Joda man har lovende indikasjoner men er det noe slike aksjeforum er flinke til å dysse ned og til dels overse så er det vel risikoen for at resultater ikke blir så bra som forventet.
Jeg har troen selv jeg altså men er viktig å ikke helt overse risikoen for at ting nødvendigvis ikke fungerer like bra på mennesker som på minigris. Men er jo vår villighet til å satse på at det er vi og ikke markedet som vurderer denne risikoen riktigst som vi forhåpentligvis skal tjene en del penger på :grin:

Når man omsider er i gang vil man jo ha gode indikasjoner fra pågående studie (er jo litt relatert) og hvis de er gode og med tanke på at det er ikke-helende sår det er snakk om å teste dette på så har jeg et godt håp om at rekrutering ikke burde ta så at for lang tid.

Sykdomsforløpet er nok heller ikke ekstremt langvarig her, så man slipper å avvente resultater 2-3 år etter at siste pasient er innrullert.

Men før man ser studieoppsettet er det vel ingen grunn til å være for optimistisk. Kanskje sier de noe om dette på Q1 rapporten.

2 Likes

Her vil det være snakk om uker, (kanskje) inntil et par-tre måneder.

1 Like

Grunnen til «manglende» oppgang i dag kan skyldes noe ganske banalt…
Flere blander nok denne studien med den som allerede ligger ute på Clinicaltriails. Og ble dermed skuffet, da de oppfattet denne som påbegynt.

1 Like

Nok en mulighet for ekstra påfyll. Stemmer det at meldingen i dag gjelder SBE (Softox Biofilm Eradictor) mens den som ligger på Clinicaltrials er SWIS (Softox Wound Irrigation Solution).

2 Likes

Tja, godt mulig at ting sauses sammen, ikke enkelt for de som ikke har satt seg godt inn i denne.

Softox har mange jern i ilden! :moneybag::chart_with_upwards_trend::crossed_fingers:

1 Like

Rent teknisk, så tenker jeg vi bare er i en laaang konsolidering, med rimelig solid støtte på 55 kr.

3 Likes

La oss si at De nå får den EU godkjenningen og avtale med FFi Samtidlig blir SWIS studiet ferdig og venter på endelig analyse og Fase1 ferdig på SIS før vi får rapporten SM1.

Skal man legge tallene til Bobblegutten til grunn, ja jeg sier ikke mer… hvem vil tro på dette kursmålet som kommer???

3 Likes

Kan bli hyggelig i aksjen når de ordentlige triggerne kommer. Er vel bare ett par uker igjen til spenningsnivået stiger antar jeg. Selv om meldinger i teorien kan komme når som helst antar jeg egentlig at det er 29. mars - 29. april som blir triggerperioden for de viktigste tingene :slight_smile:

8 Likes

Snodig at bilde jeg la ut på fredag hadde større påvirking i kursen en meldingen i dag gjelder SBE (Softox Biofilm Eradictor). :sleeping:
Kan være meg, men forstår ikke investorer SBE ?

1 Like

Med dine respektive fingre og tær kan du telle hvor mange som kjenner dette caset (godt) i Norge. De fleste er i denne tråden.

6 Likes

Visste når jeg la ut innlegget på face-gruppen på fredag med det tillhørende bildet at det ville påvirke kursen ytterligere. Sannsynligvis fordi litt for mange håper på kjapp gevinst, hvor plutselig salgsoppsving virker å være eneste fokus mot målet. Kunnskapen rundt de andre føttene er nok derimot heller labert blant den gemene hop av SoftOx-aksjonærer, som igjen helt tydelig påvirker entusiasmen når man får fremtidsdrypp ala dagens melding.

I stor kontrast til undertegnede, som finner dagens melding ekstremt befriende. Rett ut herlig å vite at startskuddet er rett rundt hjørnet!

2 Likes

Det herlige med Softox i motsetning til mange andre farma selskap er at ting tar mye mindre tid enn f.eks. kreftstudier. Tipper SBE studien varer alt fra 3-9 måneder.

2 Likes

Soleklart! Man bør derfor kunne ha forhåpninger om siste fase ferdig neste år med endelig godkjenning i 2023. Som er som et blunk kontra i biotek generelt.

1 Like

Fantastisk melding igjen idag. Trodde den skulle lett smelle et godt stykke opp på 70 :joy:. Softox ass… Your time will come!