Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Jepp, den kommer.

Har man gjort hjemmeleksen sin i SoftOx, så mener jeg man får god risk-reward til en veldig attraktiv rabatt - gitt den omtalte kursutviklingen.

Det er ikke ofte man får muligheten, over tid, til å kjøpe en aksje som har blitt kontinuerlig derisket uten at den har blitt (mye) dyrere.

Man kan handle i dag til lavere kurser dem man så før alt vi i dag vet om SWIS 1 + 2, SIS, SBE, intensjonsavtaler og så videre. Det kan man takke det misforstått store fokuset på desinfeksjon for.

Takk som bjudar på.

7 Likes

Så at Røde Kors gir bort 12 000 liter flasker Antivir, om noen vil ha.

4 Likes

Da får vi håpe at flere får smaken på sorten !

De gir bort tilsvarende det SoftOx måtte tilbakekalle ifølge Q4.

Fra SoftOx Solutions AS_Q4_2020.pdf

In order to operate in line with the new European guidelines and after a dialogue with the Norwegian Environment Agency, SoftOx decided to withdraw and change the label on the products sold before the EU change took effect. The practical consequence is that SoftOx chose to call back products for approximately NOK 1,9 million to ensure correct labelling. The amount is larger than first estimated due to a higher batch of goods that we did not expect to be returned.

4 Likes

Tenkt kanskje var best å gi dette bort til frivillige eller idrettslag. Ikke mette markedet ytligere.
Evt. destrueres dette partiet.
Evt. smaksprøver ? :wink:

Hehe, jeg klarer ikke se så mye positivt med at dem gir bort disse flaskene😂

Jeg har bestilt, frakt a kr 256,35 er overkommelig for 12 liter. Det jeg ikke bruker i bedriften deles ut til venner og bekjente så dem kan bli kjent med produktet, det burde flere gjøre, før det blir tomt.

7 Likes

Ja da, dette ble en litt skuffende dag, med flat kurs, på tross av en melding som etter manges øyne virkelig burde fått fart på sakene. Og så poster Melhus79 at det skal bli gitt bort 12000 liter av Antivir. Tolker det selv til at salget ikke akkurat går strykende (men, nå er det jo helsevesenet som er Målgruppe 1 uansett). Men, men, men, etter at skuffelsen har lagt seg; Lykkes selskapet, som jeg har veldig vanskelig for ikke å tro, så vil suksessen på aksjekursen også komme. Imidlertidig får man bare ta det med et smil og kjøpe mer aksjer til en billig penge hvis man har lyst og mulighet.

Satser på at det blir billigsalg i morgen, grunnet gratis antivir flasker. Grunnen til det er allerede børsmeldt.

2 Likes

Solgte litt amerikansk nå for å ha cash i morra, just in case :stuck_out_tongue: Det kan jo bli en combo med tullete emi aksjer :stuck_out_tongue:

Spennende å se utfallet i morgen ang. emi aksjer.
Mistenker at noen tar rask gevinst på noen kroner.
Softox har ikke akkurat promotert sitt fantastiske produkt. Få som vet hva Antivir eller Aleris hånddesinfeksjonsmiddel er så bra. :pensive:

En ønsker alltid at kursen skal være høyest mulig - men dersom en uansett ikke hadde tenkt å selge i dag, har dagens kurs ingen betydning. Det som derimot for min del er det sentrale, er at vi i dag fikk en ny bekreftelse på at selskapet “holder ord” og endelig er i gang med “hovedproduktet”. Jeg får bare større og større tro på at Softox virkelig kan gjøre en forskjell - og foreløpig har selskapet nådd alle milepæler (ja - det har vært noen forsinkelser som ligger utenfor selskapets kontroll), og nå har de virkelig mange studier på gang, hvor vi snart er ferdig med Swis 2. Alle må gjøre sine egne investeringsvalg - men jeg har i dag kunne krysse av enda et “check” og er enda tryggere i min investering i Softox.

2 Likes

Når det gjelder de nevnte 12000 liter Røde kors gir bort - dette er kjent fra sist Q rapport, parti en måtte trekke tilbake pga feilmerking. Bedre at en markedsfører produktet med å gi det bort - enn at det kastes.

1 Like

Noen som vet om det er bare rep.emi aksjene som kommer i handel i morgen ?
Eller kommer/er transe 1 og 2 også i handel ?

Selv om en først får aksjene på kontoen i morgen, tror jeg at de som har ønsket å selge allerede har gjort det, enten for å få nevnte kortsiktiggevinst eller for å finansiere kjøpet av rep emi. Tviler på at det er mange som deltok på rep emi som ikke allerede har aksjer i selskapet.

De som var med i emisjonen før jul (transe 1 og 2) har fått aksjene sine.

Jeg var med på å holde kursen over emi slik at rep emi kunne skje og selskapet fikk de ekstra 10 mill. men verdien nå driter jeg litt i :stuck_out_tongue: vi får et produkt som er greia :slight_smile:

Ikke glem at det er en etisk grunn for å få Softox opp. Det er helt fantastisk om vi får noe som er såpass effektivt mot kroniske sår, slippe unødvendig bruk av antibiotika som har lav effekt…

#penentrering

2 Likes

Mer pengestøtte på gang? :thinking:
(Fra dagens melding)

«It is also an important step forward for the company’s collaboration and funding partners, such as University of Copenhagen, Bispebjerg University Hospital, US Naval Medical Research Center (NMRC) under Medical Technology Enterprise Consortium (MTEC) and The Research Council of Norway.»

1 Like

de har sagt at emi er noe av det siste de ønsker, og svarte med at lån
er en mulighet

I hvilken anledning sa de lån er en mulighet?
Jeg tenker også lån er aktuelt, men først når de har fått et par faste løpende avtaler på plass (feks fra Forsvaret eller noe ifm EU-godkjenningen).

Ut fra teksten jeg limte inn virket det mer som statlig støtte, ala DoD i USA.

1 Like