Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Jeg tolker ikke dette som snakk om mer støtte men at det er et viktig steg fremover for at samarbeidspartnerne skal få valuta for pengene/innsatsen.

1 Like

Det et blir en lengre vei enn dere tror mtp biofilm. det blir en lang lang vei… TTT

1 Like

Hvor lang tid tenker du? Alltid greit å ha noen som ikke er superoptmist til å komme med anslag.

Hvordan har du klart å redigere en så kort tekst hele 26 ganger ??:joy:

3 Likes
  1. Kom igjen :+1::wink:

#only matched by @h3nk1 :sweat_smile:

1 Like

Hvor mye bedre det hadde vært om vi hadde SIS ferdig til hjelp…

-fra VG

Overfylte intensivavdelinger kan føre til høye dødstall av innlagte 50- og 60-åringer som ikke får nødvendig pustehjelp fra respirator, slår professoren fast.

1 Like

Softox skulle vært minst et år tidligere ut med SIS.
Kanskje det hadde vært godkjent til bruk for denne pandemien.
Tror ting tar for lang tid for at SIS skal hjelpe oss denne pandemien. Se lenger framover. :crossed_fingers:

1 Like

Regner med softox som mange andre selskaper som forsker skal benytte seg av tilskuddsgivere både i Norge og EU. Om de på et vis klarer å lande et H2020 prosjekt så vil de kunne motta greit med midler til det. Ser helst at de benytter så mye som overhodet mulig av slike ordninger som kan fjerne behovet for en emisjon.

Bare det siste året så har EU gitt 226MEUR til forskning og innovasjon innenfor covid-19, så det burde kanskje vært noe å hente her også for softox.

Kan noen bekrefte at de har mottatt emi aksjene sine i dag ?

Har så langt ikkje mottatt emiaksjer på VPS.

Kan det være SoftOx selv som jobber for å holde kursen oppe, ved å kjøpe 2stk hver gang noen selger ?
Utrolig at 2stk aksjer kan løfte den opp igjen. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Holde et kunstig positiv momentum.

Sikkert best å bare la den ballen ligge :wink::+1: sikkert litt berusende for noen å gi selskapet noen mill ekstra mcap bare med noen hundringser :sweat_smile: gjorde det selv en gang for halvt års tid siden bare på f, ble en litt finere close den dagen :crazy_face:

Er vel ikke stort mer utrolig enn at 2 aksjer kan senke den :sweat_smile:

4 Likes

Fascinerende å se hvordan rykende ferske positive nyheter trigger selgerlysten, hvor det i går bugnet over av ivrige sjeler, kontra i dag hvor det nærmest er helt skrapet.

1 Like

SoftOx Solutions AS: New share capital registered

1 Like

Blir utrolig spennende med resultat av SWIS-02 studien. Det er flere triggere før den kommer, men jeg ser på den som kanskje syretesten til Softox, og er en enorm trigger i relativ nær fremtid. Slik jeg ser det vil det mest sannsynlig komme et godt resultat ut av studien. Likevel kan det motsatte skje. Hva tenker dere om SBE hvis det skulle komme et eventuelt dårlig resultat fra SWIS-02. Vil det være en falitt i forhold til teknologien og også SBE? En positiv studie vil selvfølgelig være motsatt positiv for SBE.
Er det noen som har noen ankepunkt på teknologien?
Som Joey i Friends sa om en sammensurium av en rett : "What’s Not To Like? Custard? Good! Jam? Good! Meat? Goooooood!”
Tenker litt det samme her. HOCL, Bra. Acetatic Acid, Bra. Sammen, Braaaa! :stuck_out_tongue_winking_eye: Spørsmålet er bare om det er like enkelt i praksis.

2 Likes

Litt av greia med SoftOx er jo at teknologien er validert og dokumentert som desinfeksjon. Så vi det det virker, har nada tox og forhindrer resistens.

Men, er det overførbart til sår? Signalene vi har hittil og verdens fremste fagmann på biofilm mener det. Det var tross alt i hans lab kimen oppstod til desinfeksjon.

Personlig tror jeg det er ~75 prosent sannsynlig at de kommer på markedet for sårbehandling. På en eller annen måte - mennesker eller dyr.

Det som gjør caset kokkos er at om overførbarheten er tilnærmet 1-1 fra desinfeksjon til sår, sååå kan man virkelig begynne å spekulere i enda flere behandlingsmodus og indikasjoner.

Nedsiden er der, det kan feile, husk nå det. Men makan til R-R tror jeg ikke jeg har sett på OSE.

14 Likes

Blir ikke overrasket om dette midlet også kan virke mot hiv/aids satt med en sprøyte, eller kanskje nok med inhalering til å redusere virusmengden i kroppen, håper det også kan bli sett på eller?

bilde

3 Likes

Tja ikke se det. Jeg tror det til og med kan virke mot Influensere

8 Likes