Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Om det starter i Mars eller April så kan SIS potensielt redde veldig mange liv hvis det virker på mennesker som det gjør på griser. Det er ikke noe man bør utsette test messing sett når vi ser hva som skjer på sykehusene når de blir fulle av Covid pasienter.

Siden du har levd så lenge… :slight_smile: Tror du de er ferdig med fase1 i både SIS og BE innen Q4 i år?

Det som uansett er bra er at selskapet rekker å få påbegynt og forhåpentligvis sluttført studiet før covid-19 er under kontroll. Bør sørge for maksimal villighet hos de regulatoriske myndighetene til å stemple godkjent så kjapt som mulig om resultatene er tilfredsstillende. I tillegg til å booste mulighetene til å få hentet pengestøtte.

Hvor og om hva hvis kan spørre?

“Veddemål på opp” betyr bare at jeg eier aksjer og har tenkt å eie aksjer i hele år i selskapet. Ikke noe annet. Jeg er normalt veldig kortsiktig i aksjer, så det er unormalt for meg å eie aksjer mer enn noen dager / par uker.

5 Likes

Ok, tenkte det kunne være noe som opsjon eller warrants du hadde fått ustedet hos noen, det kunne vært av interesse hvis mulig

1 Like

Da er emisjonsaksjene på konto. Får vi se om mange skal ut med dem idag. Selv om det ikke er så mange aksjer, er volumet i soft temmelig lavt, noe som kan gjøre det merkbart.

De som evt skal ut med dem i dag har i så fall solgt resten av aksjene sine tidligere. Å selge dem i det man får emisjonsaksjene gir null mening.

I utgangspunktet enig, men vi får se.

Vil tru noen ikke er i SoftOx lenger, som har fått aksje til 55. Tjener lett par kroner ved å ta dem og selge dem i dag.

Helt enig. Det må i så fall være folk som er skrudd sammen sånn at de gjerne vil ha runde tall på konto og samtidig ikke er så sterke i addisjon. Men det har jo vist seg gang på gang at man ikke må overvurdere aksjonærene i dette selskapet…

Hvis man er ferdig med selskapet, og allerede har solgt sine andre aksjer, så skal de selvsagt ut i dag.

Jeg mener det ville være helt naturlig om kursen falt litt i dag / i morgen, men vi får se hva som skjer. Uansett er det ganske irrelevant for min del. Viktigere hvordan det ser ut når vi får triggerne etter hvert.

2 Likes

Har ikke fått mine aksjer enda, ikke at det er så farlig - men om jeg er den eneste såå.

Edit:

Snakker om sola, der kom de inn (DNB). De skal dumpes RETT UT PÅ BID.

Neida.

Ser de ikke på Nordnet, men jeg ser at de er blitt tildelt på VPS. Så det er kanskje bare overføringen til Nordnet som tar litt tid?

Tydelig at det dumpes :wink: 80 aksjer til nå…

Enig med dere begge to - for de som er aksjonærer i Softox, har nok allerede solgt (dersom en ønsket å kvitte seg med dem). Har en solgt seg (helt ut) av selskapet (etter 16. des), vil en nok kvitte seg med aksjene i dag. Jeg tror derimot det er veldig få - og det er i alle fall ingen på Topp 50 som jeg regner med vil selge sine rep emi aksjer.

Samtidig er det knapt omsetning i Softox om dag (i går var vel omsetningen under kr 400 000) - så dersom noen ønsker å kvitte seg med et par tusen aksjer vil det kunne senke kursen med flere prosent…

2 Likes

Fortsatt ikke fått mine (Nordea)

Ikke hold pusten om du har Nordea. Jeg har ikke fått aksjene mine fra tegningen i TECO2030 enda :stuck_out_tongue:

Har heldigvis god tid, skal ikke selges på et par år :partying_face:

Akkurat det jeg tenker også :money_mouth_face: