Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

En liten kuriositet er at da jeg kom ut fra min første intravenøse cellegiftbehandling ved et sykehus i går så gikk jeg på WC og deretter sprayet hendene mine med antibac. Det ble en ny og litt sjokkerende opplevelse da jeg øyeblikkelig fikk en ganske så voldsom og smertefull svie i hendende.
Da jeg kom hjem og forsøkte Softox produktet Aeris ,kjøpt på Meny, kjente jeg intet ubehag ved desinfisering av hendene mine.
Dette kan jo være ett av flere momenter som kan være at sykehusene og helsevesenet skifter fra spritbaserte produkter til Softox sitt desinfiseringsmiddel.

Skal prøve å ta et innspill til helsevesenet og Softox om dette, men fint om andre med kode kontakter også gjør det.

22 Likes

Ut fra siste aksjonærliste og hvis oss smågutta ligger under Nordnet der på +41 033 er det heller tvilsomt med noe stort selloff, resten er nok mer langsiktig skal man tyde den listen.

3 Likes

Denne støtten klarer jeg ikke å finne i kvartalsrapportene til Softox ei heller i regnskapet så dette er nok noe som utbetales når forskningsprosjektene er avsluttet. Her for dere korrigere meg om dere har sett utbetalingene eller fordringene knyttet til Norges Forskningsråd. Normal gang i dette er i alle fall at det utbetales etter at revisor har vært på banen og godkjent prosjektregnskapet og dette kan skje i 2021/2022 for alt vi vet, kommer an på varigheten og tilsagnsbrevet. Hvis dette er tilfellet så er det utelukkende positivt da Softox kan vente en fin cash-effekt.

Men som sagt, korriger meg om jeg har blingset.

Hvis det ikke er snakk skattefunn? det er meldt

Ville trodd det var dette:
SoftOx has obtained a “SkatteFUNN” grant specific to the SIS project from the Research
Council of Norway (NFR) which includes all basic research that has already been completed in
2020.

Har ikke så god kontroll på Coopmed, men har de utvidet teamet?

Klart at de kan ha andre selskapet i pipeline som de jobber med, men med 8 team medlemmer som pr nå kun har antivir som fokusområde så bør de ha greid å utrettet litt.

De jobber nok på egne vegne med å skaffe kunder og :stuck_out_tongue:

Fra sitemap
Skjermbilde 2021-03-18 kl. 14.43.22

https://coop-med.com/privacy-statement-ca/

1.3 We use your data for the following purpose:
To support services or products that a customer wants to buy or has purchased

2 Likes

12 liter AntiVir i hus :ok_hand:

4 Likes

Beholder du en flaske selv og sender resten til HINAS?

2 Likes

Hvem er denne prump, som alltid enten sletter et nylig innlegg eller redigerer det mellom 1-30 ganger?:thinking:

Det er bare meg, noen ganger skriver jeg f.eks ting jeg husker fra en presantasjon, men husker ikke hvilken, og passer seg ikke slik at jeg finner ut av det, da sletter jeg. Det er det jeg sier til meg selv. realiteten er nok mer at jeg ikke er flink til å skrive.

3 Likes

Hva er utløpsdato på de?

1 år stort sett, men det er som mat, push ut luft skru til korken og lagre det kaldt, så er det ost :stuck_out_tongue: altså reagerer med mye, men jo kaldere det er jo saktere reagerer det…

Tenkte på de som ble mottatt da :grinning_face_with_smiling_eyes:

ops, soz, no idea men det ble solgt som 6 mnd?

1 Like

Hadde helt glemt 1 årsdagen med Softox, så får finne i Cognacen nå…
image

4 Likes

Gratulerer - men burde du ikke i stedet brukt pengene på flere aksjer i Softox (enn cognac):rofl: