Hadde en plan med ei tomt men kjøper trakk seg så får vel sitte med de jeg har om man ikke spytter inn resten av frie midler (vurderes)
Er fornøyd med avkastningen…
Husker at jeg satt og ventet på at den skulle dippe under 35 og fikk aldri hamstret særlig tungt på 30-tallet før kursen tok fart igjen. Endte til slutt med et snitt rundt 48. En del bedre enn dagens.
Har snitt på 51 nå etter noen få trader som har gitt noen flere aksjer, vært bare rolig siste halve året uten noe salg. Blir utrolig spennende å se hva som eventuelt bringer i April kursmessig…
Jeg måtte opprette konto for å handle utenfor ASK. Softox dro meg dit da de var på 25, men de traff faan meg 50+ før jeg fikk ut fingern. skammer meg litt egentlig.
Det var veldig kjent. Har en zero konto for aksjer som denne. Egentlig litt greit at det er litt begrenset med penger jeg kan sette i aksjer på denne tullebørsen
Fått noe svar ?
Denne forskjellen mellom softox og sprit er helt udiskutabel. For oss som trenger å rense skrubbsår osv på barn er det en gamechanger
Tyst som graven
Ser mulig tegn på ma 20 støtter kursen. Ma50 og 200 ligger her ved 62.
Har også fallende trendlinje som samsvarer med ma50.
Satser på opp neste veke.
Veldig volatil aksje.
Noen flere som ikke har fått emi aksjene på Nordnet? Af konto forresten
Samme her. Har sendt klagemail.
Mistenker at de fremdeles er godt innenfor fristen som er angitt i betingelsene for zerokonto.
For de som har tegnet på gammeldags AF-konto burde de være kommet nå.
Mine mangler fortsatt på AF-kontoen. Ikke mange aksjer, men irriterende å måtte purre på sånt som burde gå automatisk.
Dette er veldig stilig, her virker det som det er en dame med kremmergenene i orden som har brukt sine designskills og kontakter til å lage seg sin egen pakettering av Softox og prøver å gjøre penger ut av det.
Nettbutikken er jo drevet av gode gamle Shopify
Hvis hun har satt juni 2021 som holdbarhetsdato er det skikkelig kremmer
Hmm…
Norovirus. Bare det hadde vært eit produkt som tar både korona og norovirus.