Jeg er så langt fra en ekspert som det kan komme, men det er umulig å ikke fange opp at dagens behandlingsmåte er milevis unna å kunne sies å være tilfredsstillende. Samtidig som at det er et kappløp mot tiden gitt den akselerende utviklingen av antibiotikaresistente bakterier og utfordringen med å fornye antibiotikaen i samme tempo for at den skal forbli virksom og ikke sende verden ut i virkelig alvorlige problemer.
Når Softox har en løsning som er fullstendig non-toxic, kan penetrere biofilmen og ta knekken på antibiotikaresistente bakterier ekstremt effektivt dypt ned i såret, er jeg hellig overbevist om at det vil ha livets rett på en eller annen måte. Mitt bet i første omgang er at fase 1 og 2 vil understreke de pre-kliniske resultatene, som igjen vil tegne en mer og mer tydelig historie om et produkt som virkelig kan utgjøre en forskjell. En forventningsbølge som bør gi kraftig uttelling på kursen. Dernest blir det å forbli overvåkende til om mulighetene for markedspenetrasjon blir større eller mindre etter hvert som utviklingsløpet går mot slutten. Som er en vanskelig øvelse for en novice og som gjør innlegg som ditt eget ekstra verdifullt