Utrolig spennende avtale!
Nå er jeg spent på om dette medfører kursoppgang, eller om vi får nok en sell on news i god gammeldags SoftOx-stil.
Forventer alltid sell on news, men det har egentlig sluttet å bry meg. Viktigste er bekreftelsen på hva som er i ferd med å skje, validering av teknologien og den styrkende vissheten om at belønningen vil komme til slutt.
Fugl lukter fantastisk. Da blir det vilt middag
Spennende avtale og liker ordleggingen.
Her er det både, complexed wound infections and challenging conditions in the respiratory tract. Her skal de tydligvis bruke ressurser på SIS også.
This work will take place in close collaboration with both our national and international civilian and military partners.
Millitære partnere blir også en del av dette, noe som er bra og kan bidra til at andre ønsker Softox sin teknologi.
Synd det ikke sto noe om kroner og ører i meldingen.
Vanskelig å tallfeste dette vil jeg tro?
Synd de ikke sier noe om verdien av avtalen.
Interessant. Hadde ikke tenkt over denne siden av saken før.
Virker som forsvaret har mer tro på softox en mangen investorer
Jeg tok det for gitt at det bare var sår-delen forsvaret var interessert i. At inhalasjonsløsningen er en del av det også, overrasker meg.
Biter meg merke i at de tross alt har lagt en plan for å utvikle produkter spesifikt for Forsvarets behov. Om ikke direkte håndfast, er det ihvertfall mer enn løse ord.
Markedets reaksjon er skuffende. Som Aaleby sier så er dette stort i forhold til validering av teknologien til Softox.
For min del er dette enda en bekreftelse på at valget med å investere i softox er rett.
Kanskje dei vil putte litt frostvæske i så det ikkje frys ved 0 grader.
Forventet litt mer interesse enn dette men men typisk for de med stort potensiale før det virkelig tar av.
FFI - Check
Eu godjenning - Venter
Swis ferdig 30/3 - Venter
Oppstart SIS - Venter
Så kommer analysen fra SM1 mulig den kan gjøre susen og bytte ut noen investorer.
Her utvides det med 1l og 5l i sortimentet.
Må ikke glemme CoopMed med forhåpentligvis avtaler i EU og evt. utenfor.
Kanskje de ikke vil oppgi eksakt hva avtalen betyr i tilfelle de søker støtte hos andre.
F.eks DoD?
Neida har kontroll på dem, tydelig de (kan) ha en større plan
Og i dag var enda et eksempel på at de ikke hyper meldinger (for de som mente de tidligere.)
Vi får se hvor lang tid det tar før de får Nato godkjenning på desinfeksjonsproduktene, trenger ikke ta så lang tid det.
Ting tyder vel på det?
-adapting the technology and products the company develops for military purposes both nationally and internationally.
-This work will take place in close collaboration with both our national and international civilian and military partners