Siste dataavlesning etter 17 dager (± 1 dag).
Så fredag 9. april er siste dataavlesning i teorien, så skal data analyseres noe som ikke bør ta lang tid.
Siste dataavlesning etter 17 dager (± 1 dag).
Så fredag 9. april er siste dataavlesning i teorien, så skal data analyseres noe som ikke bør ta lang tid.
Det var andre melding jeg regnet med kom denne uka, nå gjenstår godkjennelsen fra desinfeksjon
Fin melding på slutten av dagen!
Sakte men sikkert kommer ting på plass.
Innen 31 Mai står det så vi får se hvor mye tidligere
Hvor fant du dette?
Litt oppmerksomhet i media skader ikke
“With this pivotal trial we are eagerly looking forward to examining and analyse the study data and report on the results later in Q2-2021”, says Glenn Gundersen, Medical Director of SoftOx
Bare tenk om de lykkes
“Sårskyll - Rask og trygg fjerning av biofilm i kroniske sår med ny patentsøkt teknologi.Første produkt i verden som fjerner biofilm. Saksnr. 2016/2043”
Resultatene vi får presentert i Q2 blir make it or break it for selskapet både for SWIS og SBE. Ikke at produktene er helt like, men en kan ikke undervurdere viktigheten av denne siste studien. Dette blir meget spennende… Hvis det er strålende resultater føler jeg meg trygg på en fullstendig reprising av selskapet. Da kan en med mye høyere sannsynlighet fastslå at det blir noe av SBE også…
Skal sies at det er forskjell på en kjapp sårskyll vs å få en bandasje dynket i SBE. Virketid er en essensiell faktor. Mao; ikke helt enig i at det er make it or break it, men absolutt særdeles viktig!
Enig, satt det litt vel på spissen… Men veldig spennende måneder fremover nå. Jeg har trua!
En ting skal Softox virkelig ha, de hauser ikke meldingene lengre… veldig annonyme. Kunne lett slengt på SWIS har potensielt marked for veldig mange milliarder .
2 nye prosent med bekreftet SWIS-avlesning!
Om vi får EU-godkjenning, fete distribusjonsavtaler og inhalator på markedet kanskje vi ser kursen i 70
Tok 1k på 65 i sluttauksjonen
I det de begynner å levere salgstall som monner, så skal du se kursen reise
Lest litt mer om linken @solskimm la ut om einnsyn og lurer på hvorfor Softox søker om BKU hos tolletaten? skal de begynne med import nå?? eller kan det være eksport tro??
Ja, samtidig venter jeg aller mest på at markedet skal oppdage den stadig sterkere lukten av kliniske løp med markedet innen (kort) rekkevidde.
Dét vet jeg litt om, fordi jeg jobber der. En BKU betyr rett og slett at man ønsker å ha alt i orden når man deklarerer varer for eksport (ulike varegrupper har ulike avgifter, gebyr og/eller restriksjoner).
Så bra har tilgang til saksmappen du da og vet kanskje litt mer enn andre uten å kan si noe
Fant noe mer som kan være av interesse for flere:
-Bindende klassifiseringsuttalelse (BKU) er et tilbud til importører, eksportører og produsenter som ønsker forhåndsuttalelse om klassifiseringen av en vare i henhold til gjeldende tolltariff.
Slik jeg leser det på clinicaltrials.gov så er 31. mai siste gang de forventer å ha inn en pasient til etterkontroll. Så jeg tror nok rapporten først kan forventes noe etter dette. Nå vil jo den i hovedsak omhandle resultatene som er klare innen 9. april så jeg vil tro man i praksis ferdigstiller den viktige delen av rapporten før 31. mai. Men den endelige rapporten tipper jeg kommer i juni. Men noen foreløpige resultater kan det jo for så vidt hende de kommer med før. Jeg har jo et lite håp om noe informasjon allerede ved Q1-rapporten men vet ikke hvor “strenge” de er på å avvente endelig rapport.