Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Bra Soft-OX ikke har noe bedre å gjøre enn å jobbe med innsynskrav…
Det er maaange flere linjer nedover med samme opplegg.

Er der noen som på måfå spammer ned med innsynsbegjæringer?

Føler meg litt skyldig men ikke spamming, delte det jeg fikk om (BKU import/eksport) fra Toll her…Sikkert ikke lovlig eller?

Flere enn bare aksjonærer som er nysgjerrige, bla E24

1 Like

Hvis noen føler selskapet ikke skriver børsmeldinger som er opplysende nok til at man forstår hva som egentlig skjer, eller selskapet ikke gidder å holde muntlige kvartalsrapporter hvor man kan stille spørsmål, så får de egentlig bare skylde seg selv.

Ikke noe galt å be om innsyn hvis man er nysgjerrig og vil vite mer om årsaker osv.

5 Likes

hvor er dette fra? link?

Her er de (fortsatt) overraskende svake, gitt det man skulle tro styret og toppledelsen forstod var viktig ovenfor aksjonærene. Fordi de besitter egentlig en hel del børsrelevant erfaring i begge leire, men tilsynelatende ikke nok.

Det har blitt bedre, men det er fortsatt mye å hente.

Og det er en stor del av grunnen til at min post ikke er større (selv om den heller ikke er spesielt liten i all den tid jeg har den risikoapetitten jeg har). Tror ikke jeg er alene om det.

2 Likes

Tror Almås og co må trylle fram noe til generalforsamlingen 13april.
Litt mer komfortabel med en litt høyere interesse.

Altså biofilm i lungene er krise, så den tanken støtter jeg!

Ja, da er man på laveste kurs på 12 måneder - mildt sagt fascinerende i all den tid utviklingstakten på selskapets viktigste kliniske spor har vært bedre enn man kunne håpe på samme tid i fjor.

Her er milepæler man IKKE kjente til når kursen var i 100:

• Utviklingsavtale med det amerikanske forsvaret
  • Utviklingsavtale med det norske forsvaret
  • SWIS med gode resultater og får i Q2 resultater fra siste, klinisk bekreftende fase
  • SIS med fast-track og et vanvittig potensial for oppmerksomhet
  • SBE med enda en lynrask godkjenning i Danmark og oppstart (veldig) snart

Takket være at aksjen ble befolket av COVID-hypede antibaccere, så ser man kursen i 50. Det er en smått utrolig kursutvikling for et biotek i utviklingsfasen, som leverer så til de grader. Desinfeksjon og tilhørende offentlige forsinkelser (utenfor selskapets kontroll) har slått beina under aksjen.

Positivt utfall av ett av punktene ovenfor er flere faktorer viktigere enn den **** desinfeksjonen.

14 Likes

Trist utvikling kursmessig. Kan hende flere føler risikoen har blitt noe større.
Er det noe nytt på aksjonærlistene? Noen som selger seg ut?
Volumet er jo ikke det største.

Sett i sammenheng med avtalen med forsvaret. Den kom rett før melding om siste innrulerte i swis studien. Har softox hatt lov til å dele opplysninger fra swis2 med forsvaret under NDA. Er vel relativt strengt.

Forøvrig har jo den *****desinfeksjonen vært en derisker på caset.

Det er ikke noe vanskeligere å forklare enn at det forsvant en haug med kjøpere på den forrige negative meldingen. Det blir da ubalanse som tar en stund å rette opp. Jeg gir det 0-2 dager til før det snur nå. :slight_smile:

1 Like

Ja, det jeg skriver er jo satt på litt på spissen for å gjøre poenget om at selskapets positive utvikling i det viktigste kliniske løpene på ingen måte har fått ha fokus og/eller materialisere seg i økt verdsettelse (som følge av at alt fokus har vært på desinfeksjon mv.).

Er ikke overrasket selv, ser heller på det som en mulighet til å handle billig i all den tid man mener R/R er god (nok).

SIS var tidenes longshot på kurs 100, hvor det eneste konkrete var innledende studie for å finne ut om det var grunnlag for fase 1 studie. Bull-uttalelsene til Bjarnsholt signaliserer at det står hvert fall ikke og faller på troen internt.

Forholder meg rolig til kursen og tenker at vi blir straffet mest av alt av at oppmerksomheten rundt selskapet er så lavt, som skaper volatilitet i begge retninger avhengig av momentumretningen. Men kan selvsagt skjønne de som mener at risikoen på mellomkort tid har blitt større og agerer deretter. Selv om det fortsatt virker merkelig å lempe ut på dette nivået, mcap tatt i betraktning.

1 Like

Jeg bruker anledningen til å handle litt mer, tross at den ser grisestygg ut teknisk.
Teknisk analyse er jo kanskje heller ikke så relevant mtp det lave volumet.

Aksjemarkedet er morsomt, det er den eneste plassen folk stiller seg i kø for å handle når det er overpriset, og skygger banen når det er salg :yum:

2 Likes

Det blir som i Flyr, de hadde emi på 5kr, kursen gikk til 7kr, emipartnerene solgte seg ut til kursen hadde kræsjet ned til 4,6 og så gikk kursen opp, som en dupp som hadde blitt dyttet under vann. Gikk først til 5,1 - 5,3 før det kom en melding som sendte kursen videre opp.

For Softox, så skal den opp til ca 55kr tenker jeg, før neste melding peker ut retningen videre. Var det ikke forventet en ny melding de kommende ukene?

Btw, den siste negative meldingen gjør vel at Softox må kjøre en emi til, på et muligens ugunstig tidspunkt (dvs før de har særlig av inntekter å vise til).

2 Likes

Sendte E24 en mail med masse linker fra bla. danmark og mye annet, fikk til svar interessant og de ville komme tilbake med mer om Softox litt senere…

2 Likes

SOFTOX SOLUTIONS AS HAS COMPLETED ENROLMENT OF SOFTOX WOUND IRRIGATION SOLUTION CONFIRMATORY STUDY (SWIS-02)
SoftOx Solutions AS (“SoftOx”) is pleased to announce that the enrolment of study participants for the clinical investigation «SWIS-02» has been completed. The study, which has been conducted at Bispebjerg University Hospital is a confirmatory clinical investigation to document safety and performance of SoftOx Wound Irrigation Solution (“SWIS”) compared to Normal Saline (NS) in a human wound model. It is a confirmative study and last of two clinical studies on “SWIS”.

We are very pleased to have completed this enrolment because of the ongoing lockdown in Denmark, which were affecting our recruitment pace. “With this pivotal trial we are eagerly looking forward to examining and analyse the study data and report on the results later in Q2-2021”, says Glenn Gundersen, Medical Director of SoftOx.

Dette er selskapets definitivt viktigste event hittil.

Resultatene fra SWIS-01 var strålende (og dette er ikke like komplisert som kreftforskning). Så her har man opptil flere grunner til å være optimist.

2 Likes

Ja, for her tok det vel bare noen uker å kjøre undersøkelsene, så må man lage et studie av det og så blir det publisert. Nei, får vel snart komme meg inn igjen her :smiley:

1 Like

Du får visse oss eit bilde på hva du mener ser grisestygg ut teknisk.

50 er eit rundt tall og fungerer ofte som støtte motstand område.