Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Sjekk chatten på xtrainvestor … :wink: hoho

2 Likes

Er det slik å forstå at dersom en innsider selger noen av sine aksjer, så hjelper det ikke hvor mye selskapet måtte tjene og få i overskudd??
Jeg synes nesten synd på innsidere i våre farmaselskaper. Uansett hvor mye verdi de klarer å skape for oss aksjonærer, skal de ikke få lov til å ta ut noe gevinst selv…

2 Likes

Vil du gjengi noe?

Nå burde jo markedsaktørene være rimelig oppdatert og forberedt på at insidere vil ta ut noe gevinst etter Q2 er ferdiggjort. Men jeg tror nok at de trolig vil vente til aksjen er overført til notering på hovedlisten. Det skal ikke mye fantasi til for å skjønne at aksjen vil bli priset langt bedre når den kommer på hovedlisten, blir tilgjengelig for handel på ASK og “spiselig” for fond.

I tillegg vil vi vel trolig på slutten av Q2 få et bedre bile på hva angår produksjonsvolum utover i juni, samt forhåpentligvis vil der foreligge en EU godkjennelse.

Jeg kan vanskelig skjønne annet enn at dette burde bidra til en betydelig høyere aksjekurs. Må ærlig innrømme at jeg hadde forventet meg en høyere aksjekurs på det som nå allerede er kjent. Men tilskriver dette Merkur notering, ikke tilgjengelig for ASK kontoer og at en del investorer ønsker å få mer klarhet i hvor mye som avleirer seg på bunnlinjen. Kan leve med det.

2 Likes

bekreftelse på 1L /5L i salg fra VESO fra 19.Mai :slight_smile: Kanskje da neste økning kommer også i produksjonen … :slight_smile:

5 Likes

Her har vi et nytt eksempel på at Xtrainvestor kan være gull verdt!! :boom: :boom:

2 Likes

Orderboken är ju fullsmetad åt begge håll

Ser nå at vedkommende som la ut bilde av korrespondansen med Veso, nå har fjernet den. Det er nok lurt… For meg var uansett dette glimtet en fantastisk bekreftelse på hva som FAKTISK skjer både med hånddesinfeksjon og desinfeksjon for overflater!

1 Like

Bra volum i aksjen nå! @Savepig kan du forklare mekanismene som gjør at gapet 70-80 potensielt skal tettes? Som Londonmannen skriver er vel det et tilbakelagt kapittel? Spør for en venn :wink:

Inn i varmen :stuck_out_tongue:

5 Likes

Den menneskelige natur! Ingen fysiske lover. :wink:


image

image

https://infeksjonskontroll.no/Content/7234/cache=1588582117000/Desinfeksjonsmidler+til+teknisk+desinfeksjon++Oversikt+og+kommentarer+-+4.+mai+2020.pdf

6 Likes

Det drypper stadig nye, positive informasjonsbiter som understøtter de beregninger som i stadig sterkere grad viser hvor underpriset SoftOx er på børs. Men vi får gi markedet tid til å fordøye nye informasjonsbiter og skjønne hva dette innebærer. Ingen tvil i min sjel at denne kommer til å gjennomgå en kraftig reprising den dagen selskapet skifter fra Merkur til hovedlisten.

4 Likes

Vad är det du ser där @Savepig ?

For meg ser det ut som en liste oppdatert 4. mai som inkluderer safedes, som underbygger infoen fra facebookgruppen om at VESO straks er klar for launch, kan ta feil dog.

6 Likes

Stämmer!! Asså så mycket som sker heeeela tin

1 Like

Ja, i SoftOx har man ikke fordøyd en positiv nyhet så dundrer det inn en ny. Gode tider!

1 Like

45 000 + 30 000 = 75 000st!!!

8 Likes

Oioioi! Nye 30.000 flasker om dagen fra første halvdel av juni! :muscle::muscle::partying_face::partying_face:

I tillegg:

« Almås vil ikke si noe om salgstallene foreløpig, men regner med at de vil gå ut med bruttotall før kvartalsrapporten for andre kvartal. Dette er fordi selskapet har fått en drøss med henvendelser med investorer som etterspør informasjon.»

Og:

« – Vi kommer til å fortsette å øke produksjonskapasiteten ytterligere, men kontantstrømsmessig, så vil vi få til et solid overskudd med den produksjonen vi har nå. Med denne produksjonen vil vi raskt få til en lønnsom bedrift.» :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

7 Likes

Noen som vil fortelle hva som står? Har ikke abonnement:(

@pdx pleier å være behjelpelig med screenshots :slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile: