Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Noen som har sett på denne (Bactiguard)?
Svenskene kan ha kommet dem i forkjøpet. Ser at de har CE og FDA godkjenning.

https://finance.yahoo.com/news/bactiguard-launches-product-protects-against-074900522.html

1 Like

Har ikke å veldig mye å si med en konkurrent fra eller til, finnes en trilliard aktører i markedet.

2 Likes

9 Likes

På vei inn igjen nå folkens :wink:

Jeg fatter enda ikke for en perfekt setup dette selskapet har fått for å introdusere SoftOx i markedet. Hvis de er klare med produksjon om noen uker kommer de rett inn i peak corona, og kan raskt oppnå markedsandeler.

Avisene burde jo bli gjort oppmerksom på at det er nært lansering av en desinfeksjon som er bevisst å ta virus?!

Har det vært noe i avisene om dette?

1 Like

Da tok jeg et lite lodd i denne på 44.60

2 Likes

Gap fra 11. mars lukket såvidt jeg kan se.

Jeg har klart å komme opp med en enkelt bear spin på dette, i tillegg til alle de selvsagte usikkerhetene som går på at man ikke vet om selskapet klarer å levere på det de lover.

Nå kommer jo alle andre etablerte aktører til å guffe opp sin egen produksjon så mye de bare klarer, hvordan vil det påvirke dette markedet på sikt?

Det jeg tenker på er oppkjøp. Noen store aktører ønsker større portefølje og sluker SoftOx for å introdusere de som egen linje.

Timingen er jo perfekt for en sånn strategi.

Hvem er det de har som partnere?

1 Like

De som var med i emisjonen og enda lengre enn det sitter på betydelig gevinst.
Ikke unaturlig at noen av disse ønsker å sikre seg i disse tider når det først er noe volum i aksjen

2 Likes

De midler som ikke dreper Korona virus gir jo kun en falsk trygghet. Er det noen andre tilbydere som har utviklet et middel som tar alt av virus, slik som SoftOx?

1 Like

Du har vel ikke akkurat stort belegg for å si at håndsprit som er på markedet ikke dreper koronavirus. Eneste måtte være at mange sikkert ikke bruker nok av det, og ikke har hendene våte nok lenge nok.

Det er i tillegg en stor fordel hvis produktet ikke er giftig for hendene og fører til eksem osv.

@zappa66 jepp. Men det får de selvfølgelig lov til. :grin:
Får se på neste liste. Denne topp 50listen var jo helt fri for salg,og det med nesten dobling av mcap.

1 Like

Slik jeg har forstått det, er SoftOx mer effektivt og tar til og med Norovirus. Deretter kan det nevnes uten kjente bivirkninger og at produktet kan brukes om bord i fly siden det ikke er brannfarlig.

2 Likes

https://www.dagbladet.no/mat/akevitt-produsentens-grep---vi-har-stor-kapasitet/72250775

Kopiert fra HO ved “softoxinvest”:

“Grunnen til at Softox sitt middel fungerer bedre enn vanlig alkoholbasert Antibac er at det inneholder Hypoklorsyre og Eddik i et optimalt konsentrasjonsforhold. Hypoklorsyre er det australske myndigheter sier er det aller beste desinfeksjonsmiddelet mot Corona men er dessverre for sterkt til å bruke direkte på mennesker. Det geniale med Softox er at de har forsket frem hvordan Eddik i et bestemt mengdeforhold forsterker virkningen av Hypoklorsyre og slik vil drepe Coronavirus (og endog mye mer motstandsdyktige virus slik som Norovirus) uten å være farlig for mennesker.”

3 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/493428

Her ser vi innvilget patentbskyttelse i både USA og Europa!

1 Like

Det virker for enkelt til å være ekte. To svake syrer som virker desinfiserende og bakteriedrepende uten resistensbygging. Patent ok, salgsapparat ok. Når produkt er igang og vi kan se inntektene går denne som ei kule. Både i Corona og postcorona tider.

1 Like

Nettopp! Dette kalles “genialt”.
Tenk bare behovet for en desinfisering som dreper Noroviruset. F.eks. på cruiseskip…

1 Like

Når kan vi forvente action i denne aksjen igjen?