Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Du bør ha fått med deg at det er veldig veldig mye action på ALLE kanter i markedet nå… så derfor, har litt tolmodighet med denne. Den kommer!

1 Like

Jeg tok en inngang i dag da jeg syns den har falt nok tilbake, men omsetningen er jo ikke eksisterende.

1 Like

Chartet begynner å tegne seg opp.

1 Like

Pussig ordredybde i denne aksjen, stadig noen som møter selger, men en enorm spread ellers.

Hard to believe at en CEO går ut med sånn info per tlf. Enten er det fake eller så er han mildt sagt i gråsonen på hva og hvordan han kommuniserer utenfor markedet. Jeg er investert i SoftOx men sånne rykter har i beste fall tradere godt av - ikke selskapet.

CEO refererte jo helt sikkert til børsmeldingen de allerede har sendt ut, og at info vedrørende denne vil komme ut snart.

Absolutt ikke sensitiv info.

Tror heller på at snurresprett ønsker å se litt FOMO i aksjen igjen :wink:

3 Likes

Denna har jag missat helt. Helt klart intressant nu och framåt!

1 Like

Rolig chart

1 Like

To sum up, why buy Softox:
i) Showing very promising pre-clinical data where almost all bacterias, fungus, viruses and biofilm is killed.
ii) Softox is chosen by WHO with 20 other companies to discuss solutions towards antibiotic-resistance. Which WHO lists as one of top 10 health challenges the world is facing. This is an achievement in itself.
iii) Distribution with market leader within disinfection products in the Nordics and the Baltic’s, Antibac! AND distribution through VESO, delivering the new line of wound- treatment and disinfection products for animals.
iv) Low cost of materials, which Sofotx may acquire in bulk. The main ingredients are acetic and hypochlorous acid, which are not hard to come by.
v) Very scalable production, with a CapEx of NOK 2m to set up a production facility with capacity of 1m liters.
vi) Softox’s income is expected to pour in during second half of 2020, gaining positive results in 2021 and being able to self-fund their own studies in the future.

2 Likes

Corona kan mye mulig terrorisere verdenssamfunnet i mer enn ett år hvor viruset begynner å spre seg igjen i et galopperende tempo hver eneste gang landene senker skuldrene ved å forsøke å gjeninnføre relativt normale tilstander. I et slikt klima vil børsen kollapse fullstendig foruten selskaper som klarer å tjene penger side om side med Covid 19. Softox bør virkelig kunne være en safe-haven fremover med fortsatt stor oppside :ok_hand:

4 Likes

Det jeg tenker akkurat nå:

  • Minner om at de skal konkurrere mot såpe og vann (håndvask). Stor etterspørsel og tomme lagre til konkurrentene akkurat nå, men tipper alle andre girer opp produksjonen og at ingenting er utsolgt om 3-4 uker.
  • Lukter klassisk Merkur-selskap. Mye rykter utenom børsmeldinger. Bare sjekk ut gruppen noen hausere har laget på Facebook.
  • Men artige svingninger. Sikkert mulig å gjøre penger her
3 Likes

Naivt når man går fra at hovedsakelig kun spesialhelsetjenesten og sykehjem er storforbruker til at så godt som samtlige bedrifter OG private plutselig forbruker store mengder hver eneste dag og vil fortsette den samme bruken i minst ett år. Forøvrig konkurrerer man overhodet ikke med såpe og vann iom at dette er “on the go”.

Folk må slutte å tro at softox er hånddesinfeksjon. Det er litt det,men MYE annet

2 Likes

Dette er selskapet nødt til å ta tak i, helst bør de prøve å komme seg på Axess så fort som bare mulig.

Kombinasjonen Merkur og rykter er et eksplosivt rødt flagg.

2 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/499097

Status update from SoftOx related to the production and launch of the company’s fully virucidal hand disinfectant.

SoftOx has now started test production of the first production line and the entire organization is now working intensively so that the first deliveries can take place within 2 weeks.
Further information on this will be available shortly

3 Likes

Strålende nyheter!

Nå må vel snart folket våkne og se denne diamanten??

1 Like

Oj vilken omsättning det blev!!

Her gikk det raskt opp og raskt ned! Folk så vel etter hvert at det ikke var noe ny informasjon, men en bekreftelse på at ting er i rute. Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg sitter med et langt høyere snitt enn dagens kurs i denne aksjen, og håper det skal lønne seg på sikt :slight_smile:

1 Like

Tipper det inte låg all världens till salg ocg någon ville IN!! :slight_smile:

Nu käkas det!!!

1 Like