Den vil jo ikke bli godkjent før eventuelle innsigelser er kommet. Derav ingen godkjenning enda.
Nei selvsagt ikke endelig godkjent før eventuelle innsigelser er behandlet. Men poenget er at Sverige sender vel ikke ut dette til slike mulige innsigelser før Sverige selv har tatt en beslutning? Hadde søknaden blitt avslått i Sverige, så hadde vel hele prosessen stoppet der?
Selvsagt. Det er ingen spenning knyttet til OM den blir godkjent, kun når det skjer.
Det skal sies at aksjen trader egentlig fryktelig fint horisontalt mens alle venter på konkrete fakta fra selskapet om hvordan det går operasjonelt.
Med det utrolig lave volumet vi ser som trades i Softox er det vanskelig å forholde seg til noen form for TA… Dog litt foruroligende at vi ikke fikk en større boost på distribusjon. Tror investorer her venter på konkrete salgstall for å gå inn igjen (jeg har en posisjon selv og ønsker den således såklart opp)
Distribusjonsnyheten var bull så det holder med 6000 barnehager og 600 000 grunnskoleelever med flere som potensielle daglige storforbrukere. Men det faller vel i den samme gropa som før, der selskapet for mange er too good to be true, som gjør at de blir sittende på gjerdet helt til etter at neste rakett tar av for fullt. Man må nok bare forvente en sidelengs reise frem til mer eksakte tall foreligger fra selskapet selv.
Stemmer det at Q1 er den 30.05 eller er den også utsatt?
Q1 er vel ikke før 30.06?
Stemmer det, så litt feil jeg
Kan det være en melding på gang sier du?
Nei strengt tatt var det ikke så mye det jeg hadde i tankene.
Mer bare fiffig liten observasjon
Hvorfor tenkte du at et sånt handlemønster antyder melding?
Noen vet noe før oss andre. Siden den fikk litt spikes.
Og alle går å venter på gladmelding fra Sverige
Skjønner ikke helt hvorfor du ser på handlemønster når vi har et daglig volum som er så latterlig lavt…
TA er et fantastisk verktøy, men du trenger at aksjen faktisk omsettes en del for å lese veldig mye ut av det.
Eneste tydelige tegnet jeg ser er at vi har en grei support rundt 93-96 på lang sikt. Trenger mer omsetning og/eller noe nyheter for å gå mer.
Skjønner det er litt lite interesse om dagen, når man må laaangt ned på side 2 på HO, for å se siste innlegg vedrørende soft
Jeg har nå bestilt meg noen flasker med AntiVir fra Milas. Inntil de får på plass en ny løsning for netthandel, kan privatpersoner sende sin bestilling på mail og betale via Vipps. De begynner å sende ut bestillingene til privatpersoner neste torsdag.
Noen oppgaver er
- Assist in publishing news and information
- Quality assurance of English written material
På tide!