one of Norways fastest growing MedTech company
Hvor bull er ikke den stillingsannonsen!?
Tenkte det samme! Er på en måte ikke noe revolusjonerende at de skal ansette en ny person, men det kan leses som en bekreftelse på at de vil få mye å gjøre fremover. Og hvis CEO har gjort mye av det som beskrives som “main tasks” i annonsen, så skjønner jeg at han har hatt “a stressful everyday life”! Dette tror jeg blir bra.
Ikkje superbull men det er det fineste utførte e24 har gjort av aksjen til nå
Totalt latterlig at det skal være så bull.
Men fint at de tar grep og får noe hjelp på “Assist in publishing news and information”
Det er jo beskrivelsen av seg selv i annonsen som et av de raskest voksende farmaselskaper i Norge som bekrefter det de fleste av oss nå en stund har trodd! At fristen kun er satt til 8/6 forteller også at det er brennhete tider i selskapet nå.
For å si det rette ut; ingen burde bli overrasket over at de betegner seg som et at de raskest voksende farmasiselskapene i Norge, basert på den informasjonen som er kommet fra selskapet.
Ved inngangen til mars var planen å iverksette en dagsproduksjon på 5000 flasker. På presentasjonen hos Artic ble det opplyst at dagsproduksjonen ville bli økt til 15000 flasker i månedskiftet april/mai og at en ny produksjonslinje med kapasitet på 30000 flasker ville bli anskaffet, montert i mai og være i produksjon fra månedskiftet mai/juni. Dette for å dekke det de så komme.
I begynnelsen av mai får vi så opplyst at dagsproduksjonen allerede er oppe i 45000 flasker og at ytterligere en produksjonslinje med dagsproduksjon på 30000 flasker være i produksjon fra midten av juni.
Bruker man litt basisk matematikk så burde man med enkelthet kunne regne seg til at en produksjonsøkning fra 5000 flasker til 75000 flasker utgjør 70000 flasker pr dag, eller en produksjonsøkning på 1400% i løpet av ca tre måneder.
At en slik vekst vil kvalifisere til tittelen “et av de raskest voksende farmaselskaper i Norge” burde ikke overraske noen.
Og jeg tror ikke jeg tar mye feil dersom jeg hevder at dette er neppe slutten på den ekspansive produksjonsveksten til SoftOx.
Men til tross for disse krystallklare tegnene velger markedsaktørene å respondere med et gjesp.
Selv er jeg ikke i tvil om at denne veksten vil gjøre underverk på bunnlinjen og når tallene for Q2 20 blir presentert vil mange få totalt hakaslepp. Og har ikke kursen tatt av før, så gjør den det nok når norsk finanspresse, analytikere og markedsaktører for forelagt seg de tallene.
Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet og øke sin beholdning i det stille. Vi kommer til å bli rikelig belønnet!
I tillägg Oslo börs stabilaste biotech bolag. Topp 50 har låst in pappret i bankvalv och inte skrivbordslådan.
Det er trolig, for du ikke har overordnet kunnskap innen teknisk analyse. Konsolidering og lavt volum som nå, er teknisk veldig relevant og veldig eksplosivt. Så strammes strikken for å sette et bilde på det. Basert på London over her så blir retningen opp.
De gav oss mer enn ett hint her. Hadde de tjent lite og salget gikk trått hadde de aldri titulert seg selv som Norges raskest voksende medtech! Spennende tider folkens !
Nå vil jeg kanskje ikke helt kalle oppgang fra 24 til 98 og en børsprising på 759 millioner for et gjesp basert på hovedsaklig kun utsagn fra selskapet så langt, men jeg skal gladelig være enig at straks merkurangsten som råder i aksjen roer seg så burde det være solid grunnlag for en videre opptur her.
Kan ju fråga sig varför de inte lägger ut söknad på Linkin
Nåja, kanskje jeg tar vel hardt i. Men fra mitt ståsted er det kommet flere positive meldinger om SoftOx etter at kursen hadde passert kr 100,- første gan, men uten at disse meldingene har bidratt til høyere kurs enn kr 100,-. Og selv om kursen har slått opp i det positive meldinger kommer, så går det kun timer så faller kursen tilbake. Derfor føler jeg at markedsaktørene har respondert med et gjesp.
Tippar att den funnit sin plats i MCAP nu vad folk tänker eller vad BIG MONEY tänker. Men relativt säker utifrån de kalkyler jag sett att vi ligger gott under. Vi ligger väl på 5k flaskor estimat? Plus plus plus div gissningar. HELLO När vi får tal på detta Om inte Almås totalt bommat. Men tror inte han är född i farstun.
Denne dukket opp på forsiden av VG.no, Det er en linkedin lenke der og.
Har tilbragt dagen i Kongeparken, og har vært på utkikk etter SafeDes, men ser ut som de har gått for etanolbasert Antibac enn så lenge. Men forbruket er enormt, med «spraying» på alle attraksjoner, rengjøring av vogner/seter/håndtak osv. mellom hver tur. Og dispensere med Antibac hengende overalt.
Dagens høydepunkt kom imidlertid da jeg på den ene attraksjonen for de minste barna oppdaget at de konsekvent spurte både barn og voksne om de hadde husket å ta «antibiotika»…
Men SoftOx har jo heldigvis noe mot antibiotika-resistens også, så dette løser seg nok uansett…
Jeg forstår ikke helt kursen med denne her… kommer garantert til å kjøpe mer før q1. I mellomtiden kan den fint holde seg der den er.
Som nevnt flere ganger tidligere; kursen på Softox er umulig å forholde seg til med det volumet som går om dagen. Lite volum gjør at større aktører ikke har anledning til å kjøpe seg inn på de prisene som er uansett, så det er i realiteten kun småsparere som trader seg i mellom.
Håper og tror vi skal opp rundt Q1, i hvert fall til rundt 110
Litt “stille før stormen”. Ser ut til å konsolidere bra på 95 og jeg vekter opp før det kommer nyheter om ytterligere suksess Er vel også kraftig oversolgt på Stochastics, eller hva teknikere?