Hør på siste episode av Aksjesladder. Overkjøpt/oversolgt er en gammel myte.
Bacticguard kan vel anses som en konkurent for softox eller?
Dem har desinfeksjon og sår rens sånn som eg forstår det.
Dem kom også med en melding idag der dem bekrefter full effekt på covid 19.
Samt like egenskaper som softox sitt.
Blir det rødt imorgen…
Hilsen en som sitter godt vektet i softox
Hvorfor skal det bli rødt? Grunnen til at det kan bli rødt er vel fordi aksjonærer legger for stor vekt på denne konkurransen. Konkurranse er overalt. Vi har Nike. Vi har Adidas.
Hva skjedde med alle bilmerkene som skulle ta over el-bil salget til Tesla? Tesla selger godt fremdeles.
Hva med solkrem? Har vi ikke 1000 ulike merker, hvordan klarer alle disse å overleve, hvis det kommer en type solkrem som er «bedre» enn alle andre?
Hvis softox sine produkter er av så høy kvalitet som de selv påstår, så vil produktene selge godt uavhengig av konkurranse fra andre selskap, etter min mening.
Hypoklorsyre, klorin, salt og vann… vet ikke jeg.
SoftOX sitt produkt er en patentert kombinasjon som har synergistisk effekt. Svenskene har bare kjørt på med tre klassiske desinfiserende midler
Enig, vi får se hva som skjer, blir ikkje solgt en eneste aksje her hvertfall,eg har trua😁
Det blir et spennende år hvertfall!!
Kanskje etter å ha lest denne?
https://cen.acs.org/content/cen/articles/98/web/2020/05/chemists-guide-disinfectants.html
Her er det faktisk en veldig interessant lenke til en database over samtlige fremtidige konkurrenter for overflatedesinfeksjon i USA:
Fin kjøpsmulighet i sikte, ser vi 87ish tror dere?
Voldsom merkurrabatt her nå. Burde være lett å trade til seg noen kroner
Da var vi igang igjen
Virker ganske tydelig at de er på riktig vei.
Ser det som et tidspørsmål før vi er over 100 igjen.
Håper andre også benyttet seg av muligheten til å handle på latterlig lave priser…
Hva tenker du om utviklingen? Var vel i 105 tidlig april. Nå med flere gode nyheter som økning i produksjon, to distribusjonsavtaler osv og kursen er nå på 91,5.
Helt standard at aksjer skyter langt forbi både til oppside og nedside, derfor man føyer til glidende snitt på charts for å glatte ut dette
Jeg hadde jo ikke trodd den skulle være så svak nå, men er ikke første gangen jeg har tatt feil.
Men vil anta at Q1 vil være god og at kursen vil gå opp deretter? Jeg kan ikke skjønne noe annet for å være ærlig…
De har ikke tjent en krone i Q1.
Jeg har vært investert i de fleste av våre farma aksjer i løpet av de senere år. Nå er jeg 100% i Softox, og har aldri vært mer sikker på suksess. Om ikke den senere utvikling har fått til kursstigning, så har den i alle fall økt sikkerhet mot tap. De fleste farmaselskap er av typen enten eller, og innebærer dermed betydelig risiko for tap. Softox er allerede med dagens kurs og status grovt underpriset i tillegg til å ha et ytterlige ekstremt potensial gjennom de produkter som snart lanseres. Jeg kan ikke fatte hvorfor ikke flere her på forumet satser på denne?
Når meldinger som bekrefter at produksjonsvolumet faktisk bygger på pågående salg, og når sårbehandling for dyr som løser problemer med antibiotikaresistens lanseres om kort tid, er det for sent å angre at man ikke kjøpte på det pågående billigsalget.