Hvilke argumenter gir egentlig italienerene for at en ny bølge ikke vil komme? Er det pur magi eller er det grunnet at de preventive tiltakene fungerer hvor desinfeksjonsmidler er en vesentlig bestanddel?
Forøvrig bør ferdigimplementert produksjonsøkning til 75 000 med mulig guiding om ytterligere økning komme any day.
Av alle fisketuren eg har hatt og skal ha, tenker eg softox ca nå < høsten blir den mest spennende. @Fishlake
Men klarer du å fyre kursen ned i 70ish så takker eg for den
Hvorfor er alle så opptatt av corona egentlig? Softox har dratt nytte av corona, for all del! Men de er vel ikke avhengig av ny bølge for å oppnå suksess? Det er ikke slik at stat og helsevesen har glemt corona, eller at det kommer til å glemmes de neste ti årene. Dessuten vil frykten for en ny smittebølge gjøre oss avhengig av desinfeksjon på hender og overflater i flere år fremover. Avhengig nok til at softox får finansiert det de egentlig driver med -> sårbehandling.
Det er generelt manko på produkter i markedet - hvis man tenker på endrede vaner for desinfisering. Hør på Stavrum & Eikeland podcasten når de snakker med Idar Vollvik, som jo nå satser i dette segmentet (podcast fra den 03. Juni. finnes på Spotify).
Antar at herr Vollvik jo har gjort sin research i dette segmentet før han har gjort butikk av det (nevner at de bla.a har brandet/laget egen desinfisering)
Ikke bare er det manko generelt, men det er også et fantastisk produkt Softox leverer som flere andre ikke kan konkurrere med.
Når man også ser på de andre beinene Softox kommer til å stå på, så virker denne casen for meg som en no-brainer…
Fortsetter å snitte gradvis ned her. Har å snittkurs på 93,72. Håper virkelig at denne tar av i løpet av høsten
For all del, har kjempetro på Softox langsiktig, og tviler ikke et sekund på at aksjen fyker oppover så snart det foreligger tall. Jeg er bare negativ til utviklingen kursen har om dagen, og er inne på tanken om å få bedre avkastning andre steder frem til oppdatering fra selskapet. Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg heller snittet ned, men studentbudsjettet er ikke allverden:)
Mangen som gjør det samme tror jeg.
Hadde gjort det selv om jeg hadde hatt tid til å lese meg opp på andre selskap. Jeg går aldri inn i selskap jeg ikke vet nok om/har stor nok tro på. Kan fort gå på tap om man bare kaster seg på noe som ser ut som en rakett. Tar heller litt midlertidig tap i softox og sikrer meg en plass i raketten som fyres igang om 1-10 mnd har dog en horisont på 2-3 år i softox, avhengig av forventede triggere.
Irriterende at man aldri kan lære seg å være litt mer tålmodig før man går tyngre inn, sjekk hvor vanvittig lavt kursen går ift volumet aksjer som blir omsatt:
Er det ikke litt kritisk om den går under 82 /80 ?
Kommer an på hva du mener med kritisk. Det er en soleklar gap ned til 70
Om man ikke har kapital eller risikovilje til å snitte ned burde man bare glemme aksjen en uke eller to, disse volumene indikerer ingenting
Eksakt min tanke også. Orker ikke å løpe kontinuerlig etter mulige raketter når jeg vet at sjansen for å bomme er litt for stor om man skal innta rollen som evig lykkejeger. Basert på egne evner gir det mer mening å stå ved sine vurderinger og heller tåle noen midlertidige dipper.
Jeg tror det er den strategien som vinner til slutt. I hvertfall i disse tider. Det som går opp en dag, kan tape seg like mye eller mer neste dag. Men jeg ser softox som ett av få selskap som vil komme godt ut av det, når dette volatile og urasjonelle markedet nærmer seg normalen.
Da skal jeg le hele veien av de som ikke hadde baller til å sitte på i nedturene, til tross for at informasjon hva angår det fundamentale ble gitt med teskje.
Da har kursen komt ned til min snittpris. For min del kan denne bare gå lengre ned. Har kjøpt litt på hele nedturen.
Cash ligger klart til softox. All inn. Neste kjøp blir på 70.
Så får vi se om et par år om man har tapt alt eller tjent fett…
Snitter ned her nå, dette begynner å bli latterlig lavt
Jeg var så dum og snittet ned i går…
dette passer utrolig godt med feriepengene
Å få aksjer under 80 her er rett og slett latterlig.
Tenk at noen velger å kjøpe NAS til 4,5 kroner heheheh
Jeg er for øyeblikket helt ute av aksjen. For min egen del har jeg vurdert ny inngang daglig i halvannen uke, men har landet på at det blir å gripe etter en fallende kniv. Fikk selv en fin oppgang fra 50-tallet til rett over 100-lappen. Vurderer ny inngang når trenden snur - mest sannsynlig taper jeg noe av neste rakett - men jeg har sikre penger i banken enn så lenge. Nå er det waiting game til det kommer noen bekreftende tall fra selskapet Lykke til videre på ferden, folkens!