Jepp! Denne er jeg enig i. Men helt ærlig så kan jeg ikke skjønne at de skal levere dårlige nyheter. Da har de hatt jævlig dårlig distribusjon. For slik markedet har vært, så var det i perioder 3 ukers leveringstid på antibac rundt om i Norge. Det skal IKKE stå på etterspørsel hvert fall.
Enig, derfor jeg sitter i aksjen.
Tror vi får gode indikasjoner og at vi trolig fort skal opp i 115-120.
Synd vi ikke har fått en aksjesplitt, mye høyere nivåer enn det er vrient på merkur
Tror du de gjør dette da? Hvis de ikke vil over til oslo børs? Antar de selv er interessert i å tjene mest mulig, så dette er jo noe de må ha i bakhodet?
Du tenker på egne aksjer? Nei, tror ikke tjene mest selv er øverst i pannebrasken.
Selskap er ofte på børs for å ha tilgang til kapital (både for utvikling og oppkjøp) på en god måte.
Dog er de ikke tjent med å være feilpriset ift akkurat det.
At de har nylig søkt etter, og ansatt, flere som kan jobbe med investortjenester (såvidt jeg husker var det vel en stillingsannonse i denne tråden?) tyder på at de ser de vil ha behov for mer profesjonalisering her. Blir ikke overrasket om vi ser en aksjesplitt 1/3 eller 1/5 snart.
Woop woop ! 83 ser stabil ut
Virker å være mange som vil ta gevinst her, flere enn meg som frykter et lite dropp mot slutten av dagen?
Ingen planer om å cashe ut så da har det forsvinnende lite å si om den slutter på 92 eller 88, utover den ørlille psykologiske biten av å slutte uken over 90. Men at det er en del motstand opp mot 100 er tydelig.
Tipper en god del:
- Kjøpte på 70 og ønsker en kortsiktig gevinst
- Kjøpte på at 2nd wave ble nevnt i media og nå ikke er helt sikker siden futures er opp
#annoyingtraders
men ja, vi ender nok på 88
De som kjøpte på 70 har tross alt hatt 30% oppgang på knappe to dager, så skjønner veldig godt de som ønsker å ta gevinst nå.
Eg synes fortsatt det er rom for å legge seg opp mot 100 i løpet av tiden før news. Tenker litt at det kan skje idag rundt slutt, men, ser ut som en 85 - 90
Har fått klort til meg et snitt på 85 etter mye blod svette tårer og crazylaughs. Kommer neppe til å selge idag.
Tror også på det alti, men ikke i dag, neste uke før vi ser årsrapport
Som forventet klatrer vi litt i dag.
Markedet ser at behovet for produktene er åpenbart (enda mer enn før…) og det kommer trolig en oppdatering senere i uken på salgstall.
Tipper 100+ i morgen
Lånt fra aksjeraketter, facebook
Veldig interessant info om SoftOx fra Shareville. Det er snakk om mulig EU-godkjenning til uka.
https://echa.europa.eu/…/a4635fcf-5748-74f3-408e-ef62d1abc7…
Punkt 7.4. side 2.
EDIT:
Merket nå at det kun står “Draft BPC opinions” og ikke "Draft BPC opinion on Union authorisation ". Det blir nok litt ventetid der.
Hvor mye mer futt finne det i soft? liksom har den mer å gå på? eller er størstedelen av morroa tatt ut?
Tall, tall og mere tall må til, men kan jo spekulere ting i positiv retning.
Rundt 100 før tall annonseres og så opp mot 120 etter det tenker jeg.
Tviler på at vi går så mye høyere før vi får en splitt, men ser ikke noe problem med å passere ATH gitt gode tall
Vil de kjøre en split montro?
Alt avhenger av hvilke tall man får på Q1, hvor selskapet har lovet å gi en viss innsikt i hva man kan forvente frem mot Q2. Forhåpentligvis er infoen så konkret at det er mulig å gjøre noen grove utregninger.
Veldig mye tyder på at Kiilto fortsatt er langt unna å klare å mette markedet, som igjen bør telle positivt med tanke på hvor mye av nåværende produksjonskapasitet som blir utnyttet og solgt. Med betydelig salg bør det være åpning for solid oppgang fra nåværende nivå.
Har du link til dette?
Edit: Jeg håper selvfølgelig det kommer oppdatering på tall eller ny guiding allerede i juni.
Uttalt av Almås i DN om jeg ikke tar helt feil.