Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

FB_IMG_1592215554245

2 Likes

@Rahl se inlägg 940 i denna tråden.

3 Likes

Hvordan ligger vi an teknisk? Er det et motstandsnivå rundt 100?

Teknisk med daglig volum på 17 aksjer er ikke veldig nyttig…
100 er ofte en psykologisk barriere dog

True. Har ikke fulgt veldig nøye med siste tiden. Registrerer dog at den stanger rundt 95.

I 1-day chartet så ligger vi noen lunde nøyaktig på MA50 som nå er motstand. Ikke unaturlig at det stopper litt her på veien opp igjen. I 1-hr chartet ligger MA200 akkurat her med MA100 på ca 89 og MA50 på ca. 84.50 - begge disse er på vei til å vende opp. Kommer MA50 og MA100 etter nå så kan vi få golden cross innen 1-2 uker. Kan ta oss videre opp og over 100.

1 Like

Imponerande nedpress till DL sista minuterna. Tror någon är mycket intresserad av att hålla nere kursen. :face_with_monocle:

veldig “imponerende”, hele 2-3000 aksjer siste 15 min
Må være en massiv investor med slike volumer

1 Like

Tror du missuppfattat vad jag menar.
Behövs inte mycket för trycka ner med liten volym samtidigt som har ett block.
Var får du 2-3000st ifrån sista 15min ?

Fikk svar fra Yana at last. Tipper de har rimelig mye å gjøre på for tiden, noe som jo bare er positivt i min logikk.

4 Likes

Takk for deling av mail! Mulig at det er litt tidlig med noe om flytting på GF nå i juni, men hun kan formelt sett uansett ikke uttale seg om dette. Hun bruker ordlyden «decisions» og det kjøres uansett gjennom GF og vi vil i så fall se eventuell info om det i innkalling til GF som jeg personlig tipper at kommer på på torsdag 18. juni.

Kanonbra! Om fire fem seks stykker til sender samme typ forespørsel ila kort tid så gjør det sikkert ikkje saken værre :sweat_smile::love_you_gesture::+1:

Jo, da blir det utidig mas.

3 Likes

Beklager, du har nok rett… Men du vet tanken. :v:

Skulle vi nå falle under 90,5, så er det vell kort vei ned til 80-tallet?

Morsomt å se denne aksjen, et veldig godt eksempel på aksjonærer med liten innsikt og som styres mer av tilfeldige foruminnlegg enn fakta.

Aksjen har lav omsetning kombinert med et stort antall private investorer med kortsiktig investeringshorisont. Volatilitet er å forvente.

Jeg kan garantere deg at i morgen er aksjen IKKE på 90-tallet.
Avhengig av info vil vi være på 70 eller 110+. Nettopp fordi kursen per i dag drives av en slags felles oppfattelse av tenkt verdi fra X antall amatører :slight_smile:

3 Likes

Jag noterar den!

2 Likes

Folk selger ofte ut før konferanser/rapporter. Jeg tror Softox guider i morgen og vil derfor ikke sitte ute.

Hvorfor tror du det?

De har jo sagt at de skal guide.
Det man må tro på er at de kommer til å guide positivt (og da mer positivt enn markedet forventer)

Jeg tror det, så sitter i aksjen.
Merker det er relativt uvesentlig for meg om vi ender på 88 eller 94 i dag.

1 Like