Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Har inte sagt de ska guide imorgon nej.

Ser slik ut

Nepp. Årsrapport imorgon. Q1 30/6

3 Likes

Enig! Ser ikke noe grunn til at de skal komme med noe ekstraordinær guiding før 30/06.

1 Like

Blir veldig overrasket om det ikke kommer en viss form for guiding i morgen.
Vi får se :slight_smile:

Snyggt försök
image

2 Likes

er sikkert mulig å scalpe både lavt og høyt her med litt flaks :stuck_out_tongue:

Hade vart super kul att veta när de lägger ut rapport. Typiskt är 0700 men med Soft är det helt omöjligt att veta. Kan komma mitt i öppettid. När man ser på newsweb på Oslo börs så har alla rapporter i 2019 kommit i öppningstid från 08:55 til 20:30. Bra på variation :slight_smile:

1 Like

Utdrag från Årsrapport 2018, bør bli lite längre denna gång.

1 Like
1 Like

I gang igjen :slight_smile:
Får vi ikke guiding nå så er det bare å belage seg på 70 kroner på ny.

Tror du er i kraftig mindretall som forventer guiding nå i årsrapporten. Guiding for Q2 hører mer naturlig sammen med Q1-rapporten som kommer 30/6.

4 Likes

Softox er ikke tjent med å være underpriset ift oppkjøp/finansiering.
Guide for Q1 + indikere noe om lønnsomhet ift økt produksjon hadde absolutt ikke vært uvanlig.

Jeg kan gi deg guiding for q1: 0 kroner i inntekt.

Det er det de har Q1-rapporten til. Årsrapporten er et historisk dokument ispedd noen vage tanker om fremtiden.

Jeg er fullt klar over hva dokumentene skal og ikke skal være.
Det er dog ikke i aksjonærene eller Softox’s interesse å ikke benytte muligheten til lett guiding.

Håper og tror de er smarte nok til å benytte seg av denne.

edit: Hvis ikke er det bare å snitte seg ned og vente på Q1 :slight_smile: 70 here we come

Noen som har klokkeslett for slipp av 2019-årsrapporten? Finnes det link til video-gjennomgang elns?

Bra du er klar over hva dokumentene skal inneholde. Og fint at du redigerte posten så budskapet ditt kom klart frem.
Softox skal verken selges eller hente penger i løpet av de neste 12 dagene så jeg tror det er i selskapets og aksjonærenes interesse at de holder seg til vanlig rapportering. Ingen grunn til å bli skuffet over at årsrapporten for 2019 ikke inneholder tall for Q2 2020.

Som før nevnt; guidingen kommer til Q1
FB_IMG_1592215554245

3 Likes

Fint at du er fornøyd med postene mine, det setter jeg pris på.
Også glad du ikke blir skuffet over eventuell manglende guiding i dag.

Realiteten er dog at om det ikke kommer noe nytt i dag ift hvordan Softoxs performance har endret seg i 2020 gitt de store tiltakene ift produksjon og leveranser så vil aksjen dumpe ned til trolig 30-40% under hva de burde være. To uker eller to måneder, intet børsnotert selskap er tjent med å være så grovt feilpriset.

Ser frem til å enten få god guiding i dag; eller å kjøpe billige aksjer på lavt 70-tall i morgen.