Har inte sagt de ska guide imorgon nej.
Ser slik ut
Nepp. Årsrapport imorgon. Q1 30/6
Enig! Ser ikke noe grunn til at de skal komme med noe ekstraordinær guiding før 30/06.
Blir veldig overrasket om det ikke kommer en viss form for guiding i morgen.
Vi får se
Snyggt försök
er sikkert mulig å scalpe både lavt og høyt her med litt flaks
Hade vart super kul att veta när de lägger ut rapport. Typiskt är 0700 men med Soft är det helt omöjligt att veta. Kan komma mitt i öppettid. När man ser på newsweb på Oslo börs så har alla rapporter i 2019 kommit i öppningstid från 08:55 til 20:30. Bra på variation
I gang igjen
Får vi ikke guiding nå så er det bare å belage seg på 70 kroner på ny.
Tror du er i kraftig mindretall som forventer guiding nå i årsrapporten. Guiding for Q2 hører mer naturlig sammen med Q1-rapporten som kommer 30/6.
Softox er ikke tjent med å være underpriset ift oppkjøp/finansiering.
Guide for Q1 + indikere noe om lønnsomhet ift økt produksjon hadde absolutt ikke vært uvanlig.
Jeg kan gi deg guiding for q1: 0 kroner i inntekt.
Det er det de har Q1-rapporten til. Årsrapporten er et historisk dokument ispedd noen vage tanker om fremtiden.
Jeg er fullt klar over hva dokumentene skal og ikke skal være.
Det er dog ikke i aksjonærene eller Softox’s interesse å ikke benytte muligheten til lett guiding.
Håper og tror de er smarte nok til å benytte seg av denne.
edit: Hvis ikke er det bare å snitte seg ned og vente på Q1 70 here we come
Noen som har klokkeslett for slipp av 2019-årsrapporten? Finnes det link til video-gjennomgang elns?
Bra du er klar over hva dokumentene skal inneholde. Og fint at du redigerte posten så budskapet ditt kom klart frem.
Softox skal verken selges eller hente penger i løpet av de neste 12 dagene så jeg tror det er i selskapets og aksjonærenes interesse at de holder seg til vanlig rapportering. Ingen grunn til å bli skuffet over at årsrapporten for 2019 ikke inneholder tall for Q2 2020.
Som før nevnt; guidingen kommer til Q1
Fint at du er fornøyd med postene mine, det setter jeg pris på.
Også glad du ikke blir skuffet over eventuell manglende guiding i dag.
Realiteten er dog at om det ikke kommer noe nytt i dag ift hvordan Softoxs performance har endret seg i 2020 gitt de store tiltakene ift produksjon og leveranser så vil aksjen dumpe ned til trolig 30-40% under hva de burde være. To uker eller to måneder, intet børsnotert selskap er tjent med å være så grovt feilpriset.
Ser frem til å enten få god guiding i dag; eller å kjøpe billige aksjer på lavt 70-tall i morgen.