Nei, polygon.
At selskapet ikke har generert mer inntekter basert på tidligere uttalelser kombinert med at andre studier er utsatt pga covid er årsaken til dagens fall. Videre kan det se ut til at EU-godkjennelse på hånddesinfeksjonen er ytterligere utsatt, og at avtalen med kiilto ikke er like god som først antatt.
Dette kombinert med at neste trigger fort kan bli Q2 presentasjon 30. September (som vi fikk vite nok om i dag!!), gjør at mange forlater skuta. Har man masse penger og anledning til å sitte lenge, så ja, da er softox et godt alternativ. Inntrykket er dog at mange av aksjonærene er heller mindre bemidlet, og at de er mer kortsiktige enn de liker å gi uttrykk for.
Selv er jeg på børs for å tjene penger, og slik jeg ser det vil jeg neppe tjene penger på soft de neste par månedene derfor er jeg per dags dato ute, og har vært det noen uker.
Jeg føler meg dog like lurt som mange av dem som sitter/satt inne i dag. Det selskapet leverte var en gigantisk skuffelse mtp det bildet de har malt tidligere. Kan være andre ikke føler det slik, men det gjør i allefall jeg.