Helt enig. Det gik som det gik, men det virkede uforberedt, selvom der egentligt var ganske med fint indhold, men det druknede i min personlige følelse af en mand, som virkede anderledes presset og nervøs end sidste præsentation. At salget ikke går, som det skal, kan man forholde sig til, hvis kortene lægges på bordet, men jeg synes han virkede undvigende på spørgsmål og killto/antibac havde han ikke lyst til at snakke om, var min personlige fornemmelse. Da begynder jeg at blive mistænksom, muligvis uberettiget. Specielt med de fodfejl som tidligere er lavet in mente, Når det er sagt, så synes jeg det er en ret voldsom reaktion nedad, men det illustrerer nok meget godt den naivitet og de urealistiske forventninger mange har haft til firmaet. Folk kan tilgive meget, hvis der spilles med åbne kort, men når troværdigheden lider et knæk, så er der faktisk kun reelle tal, som kan give kursen et nævneværdigt løft. Virkede som om Geir prøvede at mane til besindighed og tålmodighed, men synes det var lige til den gode side. Altid nem at være bagklog. Nu må vi se fremad. Sket er sket