Jeg har ikke noen andre som kan ta igjen -38 til -40% sånn her og nå, utenom en jeg allerede er i som jeg risikerer en dobling på. Men den ønsker jeg ikke gå mer inn fordi risikoen allerede er høy.
Sa jeg noe som provoserte deg? Jeg vil bare utfordre tankegangen om at «jeg kan ikke selge her for tapet er så stort». Vil aksjen innen rimelig tid nå gamle høyder? Er det ikke mulig å selge nå og gjøre fortjeneste andre steder inntil den negative trenden går over i en positiv trend?
Og jeg utfordret deg til å komme med noen eksempler. Ellers er det veldig lettvint å kaste ut at det finnes andre aksjer med bedre avkastning…
Det jeg mener du oppfordrer til nå er å kjøpe på topp og selge på bunn type mentalitet.
Jeg oppfordrer ikke til noen ting. Men vi kan droppe diskusjonen. Lykke til videre i soft!
Haha, jeg har gjort akkurat det samme
Du skriver at det vil være flere aksjer som gir bedre avkastning enn denne i tiden som kommer. Det kan du mene, men ikke vite.
Oppskriften på tap er jo å hoppe fra den ene aksjen til den andre. De færreste klarer det. Ta et tap i softox og så hiver du deg på noe nytt. Mister en eventuell oppgang i softox og kan risikere å tape igjen på ny aksje.
Oppskriften på suksess i aksjemarkedet for de fleste er å finne flere gode aksjer (ikke alt på ett kort uansett hvor stor tro man har) og sitt i aksjene over tid. Det er jeg overbevist om.
En ting er sikkert: Det var lurt å ikke høre på @tubist92, og selge alt for en time siden i hvert fall
Til deg tubist92:
Klart den kan
Greit nok, sårhelingen er utsatt, da sårheling produktet virker helt sinnsykt bra, og langt langt bedre en alle konkurrenter. Mulig de tenker å gjenoppta dette ? De utsatte dette pga Covid19 pandemien.Nå åpner Norge og verden igjen og mulighetene for å gjennomføre testene vil være der igjen.
Covid-19 vil nå sannsynligvis vare i flere år, verden kommer aldri tilbake og ser på antibac på en helt annen måte en før.
CE-Godkjenning og salg til andre land?(Eta uvisst)
Hvorfor skulle Helse-Sørøst bestille en batch ? De er nok seriøst interesert i produktet og vil teste det.
Nye distrubusjons avtaler?
Nytt produksjonslokale?
Om jeg ikke missforstod så tester de vel også i Danmark nå ved inhalering av lignende produkt for å se om det kan ha effekt? Kan dette ha effekt mot Covid19 ?
Funding med nye midler?
SoftOX har produksjonen I orden, men mangler distrubusjonsavtalene.
Mye har skjedd på rekordtid, og langt før skjema i SoftOX. Ting skjer hele tiden. Å mørklegge aksjen slik vil være feil.
Jeg er helt enig i at man ikke skal forelske seg i aksjer. Men om man ikke solgte softox på 79 eller 69 på vei ned, så er det et veldig lite logisk tidspunkt å selge nå.
Noen som har en forklaring på den DAX flasken på presentasjonen? DAX er jo et veldig stort merke.
Stort i Sverige bland annat. Står tom på svensk på den flaskan tycker jag att jag klarat att se. Knepigt att inte Almås sa något om den i cast.
Ser ut att ligga under Kiilto
Rikshospitalet (OUS) tar inn et par produkter fra den merkevaren. Det samme med antibac, så uansett en vei inn
Litt sløvt å velge å fremme alkoholbasert når bunkeren til softox er smekkfull men likevell, kanon å få bukt med juksefanter og tøysekopper
Jepp direktoratet har gjort det enkelt för sig här med att rekommendera alkohol baserat. Borde egentligen finnas en syandard stämpel som säger att detta är godkjent och tar allt.
Når Miljødirektoratet fortsatt råder folk til å bruke alkoholbaserte midler, viser dette tydelig hvor dårlig markedsføring Softox har gjort.
Er uansett ikke lett å påvirke slikt over natten for en liten mygg.
Tror de gör det för att det ska vara enkelt för konsument. De kan ju inte peka på en specifik produkt. De må isåfall VG göra
Typ klassisk “dette är de bästa handdesinfektionsmedelen på marknaden”
Produktet er 2-3 måneder gammelt. Kanskje ikke dømme før de har fått jobbet en liten stund med den delen.
Poenget mitt er at i stedet for å bruke så mye ressurser på å utvide produksjonskapasiteten til langt over aktuelt salgsvolum, hadde de kanskje fått mer igjen for ressursbruken om en del hadde blitt kanalisert til mer markedsføring og reklame.