Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Har sett det i flere apotek, men ikke på en stund. Her var det 3 flakser igjen i hylla.

1 Like

Var bor denna @Savepig ? Säkert hemlig adress

1 Like

@h3nk1 är känd för lyx

Min erfaring er at de ikke har sendt no til apotek tter test runnet, og apotekene sier de bestiller 2 ganger i året.

For å fokusere på noe annet enn det som er oppe i dagen nå og se litt fremover i tid. Jeg har tenkt litt på andre muligheter som kan dukke opp i kjølvannet av inhalator- og sårrensesporet og det er 2 muligheter som slår meg med en gang…

Jeg tenker at munnvann/munnskyll burde kunne være en mulighet som absolutt burde være aktuelt å gå for – munnskyll uten alkohol som utmerker seg på å ta biofilm (tannsten) og dreper alt av både bakterier og virus burde vel være noe som kunne selge en del…?

Et annet produkt jeg ser for meg er å bruke dette til ørerens. Per i dag er det igrunnen ikke så gode alternativer som finnes til å rense og behandle betennelser i øregangene. (ihvertfall er min opplevelse slik). Har hatt noen turer med ørebetennelse og det eneste alternativet/resept jeg har fått har vært antibiotika og en salve som egentlig i det store og det hele mest er det samme som olivenolje… Det lindrer litt, men renser ikke på noen måte… All den tid man ikke tar skade av et slikt produkt og det har antibakteriell virkning, så synes jeg det kan være et spennende spor å forfølge…

Noen andre som har tanker om dette…?

6 Likes

eller neglsopp. ørerens kjenner jeg ikke behovhovet til med morro du sier det, for en studie som dukket opp i dag for meg brukte et dren gjennom trommehinnen som test objekt, test mtp biofilm da, så 2 år fram i tid minst tenker jeg.

1 Like

Sendte en mail til softox for noen mnd siden og spurte om dette med basseng hygiene, di svarte at det ikkje var umulig men at det gjaldt å holde seg til børsmeldinger og at di jobbet hardt nå.

Må si eg likte dine ideer bedre :+1:

1 Like

Oslo Børs har i samråd med brukere av handelssystemet besluttet å utsette flyttingen av aksjehandelen til Euronexts system Optic. Det opplyser Oslo Børs’ kommunikasjonssjef Geir Harald Aase i en e-post fredag kveld.

Etter planen skulle dette skje neste helg, med oppstart 9. november. Nå blir ikke oppstarten før 30. november.

1 Like

Dette vil jeg sendt en mail til selskapet om uten tvil. Utrolig godt forslag!

2 Likes

11 Likes

Har du resten? Evt link? :wink:

Se det ja – de er allerede på ballen der ift tannhelse – flott!! =)

2 Likes

Så happy man kan va då :grin:

3 Likes

Hvem er denne gladgutten?

The Boss at Soft. Almås

1 Like

Jeg må si at på det vitenskapelige fremstår softox utrolig bra

4 Likes

Enig. Og de som er mest stålbull er den danske professoren og danske helsemyndigheter.

2 Likes

Finnes det noen patent med hypoklorsyre eddiksyre og bakepulver? :sweat_smile: Litt sånn off topic men, siden det er halloween, lørdagsgodteri og corona innabords :beers:

1 Like

Tror du finner det her:

1 Like