For å fokusere på noe annet enn det som er oppe i dagen nå og se litt fremover i tid. Jeg har tenkt litt på andre muligheter som kan dukke opp i kjølvannet av inhalator- og sårrensesporet og det er 2 muligheter som slår meg med en gang…
Jeg tenker at munnvann/munnskyll burde kunne være en mulighet som absolutt burde være aktuelt å gå for – munnskyll uten alkohol som utmerker seg på å ta biofilm (tannsten) og dreper alt av både bakterier og virus burde vel være noe som kunne selge en del…?
Et annet produkt jeg ser for meg er å bruke dette til ørerens. Per i dag er det igrunnen ikke så gode alternativer som finnes til å rense og behandle betennelser i øregangene. (ihvertfall er min opplevelse slik). Har hatt noen turer med ørebetennelse og det eneste alternativet/resept jeg har fått har vært antibiotika og en salve som egentlig i det store og det hele mest er det samme som olivenolje… Det lindrer litt, men renser ikke på noen måte… All den tid man ikke tar skade av et slikt produkt og det har antibakteriell virkning, så synes jeg det kan være et spennende spor å forfølge…
Noen andre som har tanker om dette…?