Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

For et år siden hentet de inn penger for å finansiere BE. Nå som 80% frem til PoC allerede er sikret er det bra at de kan bruke disse på noe annet. Vet ikke hvordan cash-beholdningen er men krysser fingrene for at salget av Antivir tar seg kraftig opp de neste månedene

4 Likes

Noe estimat hvor lang tid denne siste delen tar (både klinisk forsøk + DD submission approval)? Og hvor lang tid tok den forrige pilotstudien til sammenligning?

1 Like

Vel det tar vel den tiden det tar å gro et sår pluss litt til pluss dokumentasjon,. Inn rullering burde vel neppe bli et problem :thinking: eg har liten og ingen faglig kompetanse til å uttale meg men noen folk lever jo så usunt at det kan ta månedsvis selv med rette midler :sweat_smile: får håpe det er greit “gjennomsnitt” på valgte pasienter :metal:

Det er vel dokumentet virking på at sår gror. Tror dette siste studiet handler om tåleranse opp mot saltvann, eventuelt svie, kløe etc vs saltvann. så tror ikke dette tar lang tid akkurat som siste studie på hånddesinfeksjon som også gikk mot dette.

Trodde siste del tok lengre tid, men fant denne for 12 pasienter. Hvis det bare tar 21 dager + (+dokumentasjon + andre godkjenninger?) så er det kanskje ikke så lenge ut i 2021 før det er på markedet.

3 Likes

Fase 1-studiet for sårskyll (SWIS-01) ble påbegynt i november 2018 og avsluttet i september 2019. Dette studiet inkluderte 12 pasienter som ble fulgt opp i 21 dager. Studiet skulle egentlig vært unnagjort på 4 måneder, men det tok faktisk 10 måneder, og totalt 12 måneder før resultatene ble offentliggjort i november 2019. Soft-Ox omtalte resultatene i Q3/19-presentasjonen slik:

"The outcome of this pilot study demonstrated that SWIS is a safe and well tolerated wound irrigation solution for acute skin trauma and not associated with any major risks. Performance outcomes demonstrate antimicrobial properties with excellent wound healing."

(Mer info om studien: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03742284?term=swis&draw=2&rank=1)

For Fase 2-studiet (SWIS-02) hadde de opprinnelig en (optimistisk) plan om å starte i Q2-20, men dette tok altså noe lenger tid, og oppstart er nå satt til november 2020, senest kommunisert i børsmelding den 19. oktober: “Studien vil starte så raskt det er praktisk mulig i løpet av november 2020.” Selskapet har selv estimert en studietid på ca. 6-9 måneder for SWIS-02, og de planlegger å rekruttere 40 pasienter til studien. De omtaler studien i investor-presentasjonen som ligger på nettsiden: “Pivotal, confirmatory, comparative trial in subjects with superficial (blister) and full depth (biopsy) wounds to demonstrate safety and performance, with focus on wound healing. n = est. 40 (tbd).

De skal altså gjøre et Fase2-studie på andre typer pasienter enn i Fase 1 (hvor det kun var pasienter med bensår), og det kan kanskje derfor ligge an til en raskere inkluderingstakt, slik at Fase 2 ikke trenger ta mye lengre tid enn Fase 1, selv om det er langt flere pasienter. Men her er jeg usikker, da det ikke står spesifikt hvilke pasienter som skal inkluderes, og studiet ikke er registrert på clinicaltrials.gov.

Ser frem til oppstart av SWIS-02 i løpet av november. :ok_hand:

EDIT: Ser @Hardox har funnet samme bilde som meg, mens jeg skrev :wink: Tror forøvrig du er for optimistisk med at SWIS er på markedet tidlig i 2021. Jeg tror vi skal være særdeles heldige dersom vi har SWIS-inntekter i 2021. Resultatene fra studien kommer nok i Q3-21, dersom alt går etter planen.

6 Likes

Edit:

Kan ikke helt se for meg at de kan svare ut dette, vi vet jo allerede at:

Proposed projects are encouraged to include relevant industry partners, especially considering that the eventual goal is to transition products to industry for FDA approval and/or commercialization.

https://www.mtec-sc.org/wp-content/uploads/2020/02/MTEC-20-02-NavyMultiTopic_Public-1.pdf

Men jeg sier ikke nei takk…

11 Likes

Bra de har lært å svare skikkelig. (er det ikke greit å kutte vekk kontaktinformasjonen hans når du poster det her?)

pen followup fra i å går i dag! omsatt 16 mill før stengnig

2 Likes

Bare copy-pastet fra HO, om en løk ringer så blir det nok derfra :wink:

Edit: Fjernet det lell.

1 Like

Breaking fra Danmark ( fra pressemøde fra statsministeren på alle nationale kanaler ) : Corona er muteret gennem smitte ved pelsdyravl, hvilket i værste fald kan gøre en eventuel vaccine værdiløs eller stærk nedsat effekt. Alle mink ( 17 millioner ) i Danmark skal slås ned. Myndigheder i EU er orienteret Trist udvikling i forhold til en kommende vaccine. Kunne godt se ud som om, at det bliver en langvarig affære og behov for antibac lang tid endnu. Tænkte, at det kunne være relevant i forhold til fremtidsudsigterne for inhalator og Antibac, selvom det er en lidt trist baggrund. Bare til info

Worst case ( fra sundhedsministeren ): pandemien starter forfra med udspring fra Danmark, da der ikke er dannet antistoffer mod den nye variant ). Navngives muligvis Covid20

Update: Professor: Risikerer pandemi af dimensioner som den spanske syge
Skal Danmark være oprindelsessted for den næste variant af den her epidemi?
Det kan risikere at ske, hvis ikke der handles nu, siger Hans Jørn Kolmos, der er professor i klinisk mikrobiologi.

• Vi kan få en pandemi af dimensioner som ved den spanske syge. Det er den skala vi snakker nu. Det her skal måles på en international skala. Vi taler ikke om, at det her er en lokal eller national, men en international udfordring. Vi er oppe i en dimension, hvor vi ikke kan diskutere relevansen af at aflive de her mink. Det er indlysende nødvendigt, siger Kolmos.

Fin dag i Softox i dag, satser på mange flere slike fremover!

Det er jo få aksjer i omløp i dette selskapet og interessen er sterkt voksende. Da går det fort bare en vei! :slight_smile: Skjønner enkelte gevinstsikrer litt, men jeg er ikke i nærheten av å vurdere det enda. Her snakker vi en potensiell tenbagger med langt høyere odds enn det som er normalt i bransjen!

6 Likes

Det er en helt annen momentum i aksjen nå - og mye mer “fornuftig” kursurvukling enn vi har sett i det siste (berg og dalbane), med en sterk volumbalanse. Virker som markedet etterhvert begynner å ta innover seg de siste børsmeldingene - og at vi er forbi stadiet “Sell on news”. Det er mye positivt som skjer i Sofox om dagen - og det tekniske bildet blir etter mitt syn bare bedre og bedre (men jeg venter imidlertid fortsatt på den virkelig store ketchup effekten).

4 Likes

Telefonnummeret hans finner du med to tastetrykk på 1881. Så tror ikke det spiller noen rolle…

Synes heller vi bør takke vedkommende som stilte spørsmålet til Almås. Svaret hans sier ganske mye mellom linjene.

1 Like

På tide de begynner å teste inhalatoren på mink og, i tillegg til minigris :blush:

3 Likes

:grinning:

Bare vaske hele minken i antivir :metal:blir an fin i pelsen og :sweat_smile:

Har minkavlere i min familie - Det er en katastrofe , om man kan lide branchen eller ej, er levegrundlaget revet væk under dem. De har mistet alt.

3 Likes

Det er leit og høre… Eg forsvarer meg med galgenhumor når det blir for drøyt… Derfor smileyen… Håper det løser seg for din familie :raised_hands:

Edit.
Har ingenting imot oppdrett heller

1 Like

Da fikk vi ganskje kjapt en relativt eksplosiv utvikling på høyt volum med et definitivt brudd opp av MA200. Vi har sett dette før så spretter ikke champagnen riktig enda men sammenlignet med tidligere topp og utblåsning i september så har faktisk kursen ikke falt tilbake samme eller påfølgende dag - faktisk avsluttet vi ikke langt unna gårsdagens intradag høy. Vi er nå også høyere enn vi var på dag #2 etter forrige utblåsning (72 vs 67). Det er mer demand i aksjen nå enn for bare noen uker siden.

Jeg tror vi kan “risikere” å få en test av MA200 (p.t. 62.50) dersom vi ikke får noe mer news men vi får se. Jeg skimter en nedadgående trendkanal fra toppen i mai som vi mest sannsynlig er opp mot taket i omtrent akkurat nå… Evt er dette en oksevimpel…? Syns uansett mye stemmer rundt SoftOx om dagen! Både teknisk og fundamentalt.

Har tatt tilbake alt jeg forsøkte å trade (salg snitt 71.50 og tilbakekjøp snitt ca. 70) og håper vel egentlig på en snarlig visitt opp i øvre tradingrange (80 - 105) evt at vi etablerer en midtre range på ca. 70-85. Dette etter en relativt lang konsolidering nede på 50-60.

Det dufter okse!

8 Likes

Det er trist, men jeg kan lide din humor :grinning: Bestemt ikke en opfordring til at So nu skal bombarderes med “mink-mails” :grinning: Det er har jo før taget overhånd, når folk bliver lidt for kreative

1 Like