Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Er det noen her som kjenner noen som kjenner noen igjen som kanskje jobber på NM?
De kan vel kanskje gi oss et bilde fra innsiden og de er vel ikke betegnet som innsidere igjen?

Tror det finnes slike muligheter gjennom fb gruppen…

Legger ellers merke til at salgsviljen helt klart ikke er stor i Soff, men vi sliter med 1,2 eller 3 litt større akstører som dumper ut poster så snart kjøperne melder seg.

Bare en dag igjen til lønning og da røk tom. resten av månedens matbudsjett til de siste 1330 aksjene jeg trengte (6,44) for å komme innenfor T50 om det ikke hadde vært for splitting mellom privat- og bedrifts aksjehandel- og det til en lønnsmottakeregnet pris.

Dette blir spennende, men nå tenker jeg at videre aksjekjøp må bidra til å balansere risikoen- og benytte matbudsjettet på en bedre måte. I den grad SOFF anses som risiko så lenge man har planer om å sitte long og snitter under 7.

Får håpe smitteutbruddet ikke drar ned for mye

Ringte nettopp nummeret til Solstad, 52856500, jeg spurte når jeg kunne få svar på mailen jeg sendte, hun koselige sentralborddamen skulle sette meg over til noen som kunne svare, men så ble samtalen avbrutt i det jeg ble satt over… :stuck_out_tongue:

Jeg får prøve igjen😊

1 Like

Tenker du på utbruddet i Brattvåg?

I så tilfelle kan jeg ikke skjønne at det skulle påvirke i særlig grad.

  1. Gang jeg ringte nå spiste de lunsj, kunne prøve å ringe om en time igjen😛

Da kan du samtidig informere om at vi ønsker ikke å betale for 1 times lunch. :rofl:

Det er utbrudd på Normand Subsea, på vei tul kai i Skottland

Den jobber for S7 så bør ikke bety så mye

Ok, det har jeg ikke fått med meg🙄
Hvor er dette publisert hen?

Ser det er omtalt i Haugesunds avis, nesten helt utrolig at det ikke har vært mer smitte på fartøyene enn hva det er.
Tipper at @Andyboi vil slite med å få tak i IR avdelingen utover ettermiddagen da :grinning: Samtidig har jeg en mistanke om at det er LPS som også besitter den avdelingen selv.

Noe som skjer med kursen nå hvertfall…
Gikk 90k der på noen små minutter.

Ser vi oljeprisen over usd 70 i løpet av uken, vanskelig å si, men det lover godt.

Fikk forresten svar fra Solstad nå og svar egentlig som forventet, men hvertfall svar.
Antar det kom som følge av at jeg måtte bruke en bakdør, men uansett, de virker sikkert bedre framover nå da hvertfall.

Hei NN,

Takker for hyggelig epost.

Når det gjelder Normand Maximus så henvises det til tidligere meldinger fra selskapet som beskriver situasjonen rundt denne saken. Vi vil opplyse markedet så raskt det foreligger informasjon som må deles.

Mvh

Solstad Offshore ASA

1 Like

Fikk samme svaret selv for rundt 40 min siden, må vel sitte på pinebenken litt til…

Det viktigste for meg er at dem svarte og forhåpentligvis gjør det raskere ved neste korsvei.
Blir kjekt med rapporten ikveld, alltid et eller annet å trekke ut fra dem.

Ser nå at svaret fra Solstad kom på mailen kl 14.10, har vært litt opptatt.

Ja, håper på en grei guiding :slightly_smiling_face:

Jeg forventet et slikt standardsvar, men poenget mitt med mailen var å gjøre gjøre dem oppmerksomme på usikkerheten og spekulasjonene blant småaksjonærer som følge av sløvhet innen IR.

1 Like

I tillegg er det greit å gjøre dem oppmerksomme på at det er flere enn Røkke som følger med.

1 Like

Jeg har fortsatt ikke fått noe svar, så bakdøren var nok til hjelp.

Interessant med; Vi vil opplyse markedet så raskt det foreligger informasjon som MÅ deles.

Så nå at Soff ikke har vært i rødt på 4 timer, altså ingen stor dump på 4 timer, må være ny rekord i april :smile:

2 Likes

Haha, ser ikke bort fra det, men da tenker jeg alltid" det var ikke lenge Adam var i Paris"

Dobbeltbunn i RSI og MACD kniper seg sammen og blir forhåpentlig snart positiv, noe som gir signal om endring i moment: