Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Jeg holder en knapp på marginal oppgang om børsen drar kursen i denne retning. Om ikke det kommer et brudd til nåværende trendkanal så tror jeg vi skal nedover til Q1 presenteres. På det tidspunktet er all risiko ute.

Wow, nå ble jeg plutselig godkjent for å skrive her :slight_smile:

…så da vet du Kjell :;

Hehe hei Per
Men du har da vært her før?

Mulig jeg må drepe deg, for du er den eneste som vet :wink:

Ja, men fikk akkurat skrivetilgang nå…

Du hadde gjort meg en tjeneste. For en møkka dag

Drit i det. Slå av PC’n og gjør noe artig. Penga kommer etterhvert

…er tålmodighet som gjelder her. Og jeg prater 2-3 år !! (hvis man vil ha seriøs avkastning)

Airplay kan sikkert bidra en god del angående Soff. Han er enda mer bull enn sjefen selv, Rodjer :wink::muscle:

Tviler sterkt på det, Kjell. Men jeg er rimelig sikker på at dette er en god investering på litt sikt. Har ok kontroll på detaljene. Realiserte 7 siffret i 2020 på denne, har realisert gode 6 siffrede tall i år, men forventer 8 siffret realisasjon på et par års sikt… Så vi tiden vise om det var rett eller galt !!

1 Like

Det er etter min mening/oppfatning, stort sett kortsiktige “retailinvestorer” som selger nå, sammen med noen ufrivillige banker…

1 Like

…men det er tålmodighet som gjelder. Altså man må være investor, ikke trader !!

1 Like

Tenker folk på Tekinvestor begynner å lure. Må jo være en av de mest aktive trådene nå :joy:

…får håpe vi ikke blir sammenlignet med HO :wink:

Helt topp det, å få brekke av den farma interessen litt

Bare husk at vi er veeeldig tidlig i prosessen pr nå. TTT

Har dabbet av mye på de biotrådene kontra før. Vet ikke ossen chatten er på innsiden da…

Enig, men NM er uansett en trigger nå

Fullt kjør, men gidder ikke selv der