Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Den klovnen ljuger så det renner av han, ifølge seg selv solgte han bare 50% av sine aksjer høyt oppe. Han kjøpte kanskje på 9,90 og solgte 50% på 10,10.
Men som sagt får jeg ikke registrere meg på ny på HO så får ikke kalt han løgner flere ganger.
Men, ingen problem, endelig har vi oppnådd en tråd her hvor vi kan diskutere flittig, mer enn nok for min del.

Men @Andyboi , om vedkommende har noen slags forstyrrelse vet ikke jeg, men personlig takler jeg dårlig slike skribenter.
Den dagen jeg selger i Soff så er jeg ferdig også med tråden her, helt inntil jeg eventuelt kjøper meg inn igjen.

Så takk til alle som bidrar, håper det kommer til enda flere etterhvert.

PS! Om jeg ikke husker feil linket du til han for en stund siden da han hadde kjøpt på 6,50.
Kjenner jeg typen riktig har han sikkert solgt disse i panikk, på 5,90 igår og kjøpt igjen på 6,15 idag, skulle ikke forundre meg.

1 Like

Ja, å gå fra “ingen bunn” til “megaavkastning” på noen uker, glad vi ikke har han klovnen her… Om man skal baisse en aksje, så kom med fakta som underbygger så man kan ha en saklig diskusjon.

Her er btw. linken til hele rapporten for Tidewater:

https://investor.tdw.com/financials/quarterly-results/default.aspx

1 Like

Riktignok et 2 år gammelt bilde, men en skikkelig kar Tidewater sjefen er i samtaler med der :rofl:

1 Like

Håper bare nå snart at disse selgerne kjenner sin besøkelsestid, må da være grenser snart hvor mye som skal pælmes ut.
Voldsom spread mellom kjøper og selger, skilte 4,41% mellom kjøper og selger isted, håper noen fyller gapet på kjøpssiden nå

Ja, en halvt minutt etter at en solgte ned til 5,88, så var det en som kjøpte 277 aksjer så spratt den opptil 6,16 :crazy_face:.

Er så glad at jeg slipper å ta del i han long.

Endrer seg nok betydelig de neste dagene nå, men akkurat nå er nesten psv ratene like høye(eller lave er nok mer riktig kanskje) som ahts.

Ja, nesten større straff enn kursen :rofl:

Men soff trådene på HO er døde.

1 Like

Helt latterlig, du har jo faktisk rett pt. vdr. ratene:

Date Vessel Charterer Scope of Work Comm. Rate
NEW [SIEM DIAMOND](javascript:void(0):wink: ConocoPhillips Norway R/M Rowan Norway, D/D as required 09/05/21 NOK 90000
07/05/21 [VOS PACE](javascript:void(0):wink: Spirit Energy UK Supply duties, D/D to L/R 15.05 06/05/21 GBP 7500

Greit å la Siem ta bånnslammet

Det positive i Soff er tross alt at volumet drar seg oppover så lenge vi holder oss i blått,
Eiof, Havi og Siem er omsatt tilsammen for hele NOK 1 0 0, 0 0 0 idag

1 Like

…da har jeg handlet mer… 5.85… må si meg meget fornøyd
handlet litt hele dagen på 5.85 og nå må jeg starte å pante bil og hus hvis jeg skal være med mer:-))))
…blir vel en trist sommer med ingen mulighet for utreise… så like godt å sette "potetene " i jorda… og vente til høsten

2 Likes

Kverna over 400 000 aksjer og og fortsatt ikke over 6…

Virker som typisk akkumulering dagens handelmønster

ja det er god omsetning…det er bra. det lager en trygghet.
… men hvem er det som selger?..ha ha…skulle gjerne hatt mer å putte inn…men nå må jeg stoppe. Jeg er sitting bull på solstad.
Jeg har god tro. Selvfølgelig vil solstad slik som tidewater vise et negativt resultat for 1 kvartal…men so… 2 kvartal…og så positivt i 3 kvartal hvis aktiviteten holder seg. dvs…får vi tettet skuta slik at den stopper å synke…da er mye gjort…

Det er vel sauene til Spettet og NAS-tradere…
Forventer heller ikke noe positiv bunnlinje, det er altfor tidlig, men vi kan få positiv guiding og en pekepinn for hva fremtiden vil bringe :slightly_smiling_face:

Problemet heter Normand Maximus. Tror det det som tynger aksjekursen mest.

1 Like

Det stemmer nok som en følge av avis skriveriene da i tilfelle, for utfordring Maximus var akkurat likedan da kursen stod i 10,86…

Etter det har på toppen av det hele selskapet skrevet at de øyner en løsning på utfordringen.
Men, men de får selge seg ferdig de som bryr seg med slikt så får vi som ser det anderledes plukke i det stille.

Ser forøvrig at Dof kaster enda en psv inn i spotten fra opplag…

Så blir det spennende å se om noen for fjerde dag på rad i auksjonen trykker kursen ned ca 20 øre.

Jøss, hva skjedde nå, ingen som trykket den i dass, må feires :smiley:

1 Like

Dagen i dag kan bli et vendepunkt. Long legged doji, volumøkning, og endte i pluss:

4 Likes

…for å være helt sikker på det så ringer jeg spåkona…
by the way…hva viser du til som underbygger at vi har kommet til buns?