Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Skulle likt å se sma 25 krysse over sma 50.

Kan det være at NM jobber for Pemex?:

Google translate:

"Det forventes en annen oljeboom i Campeche med oppstart av nye felt for i år og med tillatelser fra National Hydrocarbons Commission til transnasjonale selskaper for leting i Campeche Sound.

Det meksikanske oljeselskapet begynte å signere en serie kontrakter med oljeserviceselskaper, spesielt invitert til å sende inn tilbud, for å utvikle et nytt parti med prioriterte lete- og produksjonsprosjekter.

Det forventes at disse tilleggskontraktene innen årsslutt vil bli signert, som Pemex satser på å aktivere produksjonen av hydrokarboner på nytt, at det i 2021 observeres optimistiske utsikter. Bedriftene inviteres til å delta, selskapene går sammen i konsortier for å kunne gjennomføre disse
omfattende prosjektene , som har å gjøre med bygging av anlegg, boring av brønner og legging av både marine og marine rørledninger."

1 Like

Garantert noen i fb gruppen som vet, men om dem kan si det er jeg i tvil om, antar det er medlemmer der som jobber på fartøyet.

Håper ikke det når jeg leste nå hvor mye Pemex sliter med å betale leverandører:

Kan det at kontrakten til NM stadig utsettes ha noe med dette å gjøre:

https://www.offshore-mag.com/field-development/article/14200189/talks-continue-on-zama-oil-field-unitization-offshore-mexico

"Talks continue on Zama unitization

Talos Energy says the unitization process of the Zama oil field, which extends across two blocks offshore Mexico, will enter the next phase, in line with Mexican regulations.

The Ministry of Energy (SENER) must now propose finalized terms of a unitization and unit operating agreement (UUOA) based on international best practices and considering inputs from the various parties.

Pemex and the block 7 consortium, comprising Talos, Premier Oil and Wintershall Dea, did not propose a UUOA to SENER within the initial timeframe established by the unitization guidelines, which ended on March 25.

Talos President and CEO Timothy S. Duncan said: “We appreciate the increased momentum and commitment from Pemex towards achieving a joint resolution."

Utifra det jeg kan se på marinetraffic, så ser det ut som NM jobber i Block 7-området.

Det er en fpso like ved🤔

Veldig bra gravearbeid her, blir spennende å se hva fasiten blir

https://www.google.com/amp/s/www.vesselfinder.com/amp/vessels/FPSO-YUUM-KAK-NAAB-IMO-7708302-MMSI-563086600

FPSOen tilhører BWO, ser det ut til🤔

Og det er visst Pemex som drifter den

Fryktelig plagsomt :smiley:, ingen som vil skrive hvem NM jobber for.

Ja Pemex fra det jg finner også🤔

1 Like

https://www.pemex.com/en/operations/infrastructure/Paginas/default.aspx

  • Long legged doji: Long-Legged Doji Definition
  • RSI falt under 30 og litt opp igjen, kraftig oversolgt
  • Støttenivå rundt 6 kr (dernest rundt 5,70)
  • Første dag i pluss på en stund
  • Økt volum, økt interesse

Merk at mange foretrekker å se an 1-2 dager etter long legged doji, som typisk marker et vendepunkt.

“The long-legged doji is more likely to give a valid signal if it appears near a major support or resistance level.”

Det har vi her.

2 Likes

Takk for info, men det er ikke alt jeg forstår meg på her:-)

Dårlig med spansken her…

https://www.google.com/search?q=pemex+normand+maximus+cl&client=safari&biw=375&bih=749&tbs=qdr%3Ad&ei=uJeVYKbCJsXmrgT4rKyYDg&oq=pemex+normand+maximus+cl&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEANQxYQBWMCNAWDAlQFoAHAAeACAAb8BiAGwBJIBAzEuM5gBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp

2 Likes

Hvor fikk du tak i denne?? ? Noen som kan oversette?

Hm, her må vi jaggu sette oss til på en fredags kveld :smiley:

Veldig nysgjerrig på den teksten som dukker opp på dine søkeord @OLADUNK1

" For 13 timer siden — Solstad Offshore today confirms that the large AHTS Normand Ranger has been … a contract for the CSV Normand Maximus to support operations for a Cl … … DOLPHIN DRILLING ANNOUNCES US$83 MILLION CONTRACT WITH PEMEX ."

1 Like

Hei. Var bare noe jeg fant. Siden det står om normand maximus så fikk jeg interesen til å finne ut hva som står her

Ja jeg prøvde å finne ut av det men…ikke lett