Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

At dt aldri kommer rater😂

Usikker på hva en 15år gammel middels/liten ahts går for i brasil, men sier vi 100mill/år er det 280k/dag vel… Da er det ca 350mill m/opsjon muligens noe høyt, vanskelig å si

Deilig at Soff startet maisalget tidlig :smile:

Måtte bare ta et øyeblikksbilde av Soffs plassering idag :grinning:

1 Like

Ja, trodde ikke jeg skulle si at det ble en fin dag med ose på et tidspunkt ned drøyt 2%, men det ble en helt fin dag dette.
Tror dagens melding kan ha lagt grunnlaget for en spennende dag imorgen.

2 Likes

Ja, 5,8ish må vel være endelig bunn for denne gang? 3 dager i pluss på rad er lenge siden nå…

1 Like

Ikke store bevegelsene, men pluss er pluss og det var viktig å snu retningen og det tror jeg kanskje har skjedd nå.
Skal uhyggelig mye til at vi får nedgang imorgen etter dagen idag for å si det sånn.

1 Like

Ja helt skrekkelig, heldigvis sitter jeg ikke på noen vekstaksjer for øyeblikket, hoppet av det toget for en stund siden(for tidlig, som vanlig :crazy_face:).

Tror det ikke er mye som skal til nå før det blir momentum i Soff.

2 Likes

Ser at dof også karret til seg en betydelig kontrakt i dag, inkluderende flere fartøy.

1 Like

oh… da må vi små kjøpe mot slutten av dagen…skal ikke my peng til å løfte kursen noe… men noe stort kjøp blir det ikke på meg nå…men jeg var med på å løfte kursen … solstad… trenger noe medesin noen dager…som kommer pasienten seg…
:cowboy_hat_face:

…by the way… usa børsene løfter seg… jeg tror vi går i grønt før 22:00

og olje prisen er heilt fine… alt ligger til rette for at vi får et løft i morgen…hvis ikke blir det løft anyway… da små kjøper jeg mer

3 Likes
2 Likes

Følger opp med denne :slight_smile:

1 Like

Bidro litt jeg også helt på tampen med 100 aksjer på 6,17 :grinning:

Tror vi kan få en flott Soff dag imorgen.

1 Like

Markedet ser ut til å bli stadig bedre :+1:

1 Like

Ja, det meste ser egentlig positivt ut for tiden.

Solstad sin kontrakt på den ene ahtsen blir vel 540 dager eksklusiv opsjoner så vi slo dem idag også :grinning:

En annen positiv sak med Dof sine kontrakter er at Skandi Iceman og Skandi Hera dras ut av spotten en tid for å serve dagens kontrakter.

3 Likes

Det blir mange vindmøller… og da trengs det båter.

2 Likes

Nå har jeg faktisk trua på at Norskbulls.com får rett:

1 Like

Er det ikke veldig strengt i US mtp. at skip må være bygget etter the Jones Act? Kan Philly Shipyard bidra der :slightly_smiling_face:?

1 Like

PHLY bygger under Jones Act :slight_smile:

3 Likes

Haha, det tror jeg også, men ser de jukser litt, sluttet ikke Soff på 6,19 idag da?

1 Like

Solstad har kontakter inn i det meste(eller rettere sagt Røkke sånn egentlig) :rofl:

2 Likes

Det var det jeg mente, at PHLY kan bidra med modifikasjoner etc. så skipene til Soff oppfyller kravene iht. Jones Act :slightly_smiling_face:

1 Like