Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Ja, det er ikke feil :grinning:

1 Like

Hmm, Magne Hystad=Kjell-Makrell :thinking:? Uansett veldig hyggelig at topp 50 stadig øker :blush:

1 Like

Hehe, i wish!
Bor i Kragerø…

2 Likes

Oja, beklager, trodde det var Karmøy du viste bilde av tidligere, men da er det jeg som surrer :sweat_smile:.

1 Like

Men, det som hvertfall er 100% sikkert er at veldig mange av disse “store” er å finne på diverse forum, flere av dem ikke blant de ivrigste skribenter, men de følger med.

2 Likes

Hehe lov å ta feil
Kragerø er nesten Karmøy, hehe
OSE i grønt nå den så jeg ikke komme

1 Like

Får se hvor lenge det varer. Men i det siste har jo det gått opp en dag og ned neste. Sånn sett skal vi opp i dag

Bare de forbanna robotene som spinner rundt kontinuerlig :face_with_symbols_over_mouth:

1 Like

Faktisk bare totalt 4 ledige ahts, utnyttelse oppdatert til 84% nå.

Når det gjelder kurs får vi ta en opptelling ved stengetid, akkurat nå er Eiof, Siem, Dof i pluss, Havila snart i pluss og Soff ned nesten 4%, merkelige greier for å si det diplomatisk.

1 Like

Ja det er vel gårsdagens tradere som tømmer seg :triumph:

image

Er ikke overbevist om at det var bare tradere som drev handelen igår, synes ikke det samsvarer helt med det lave volumet vi ser idag.
Men, vi får se, skimter blått i det fjerne men i god tid før 16:25 :grinning:

2 Likes

Tatt mere i denne i dag, begynner å bli rimelig.

1 Like

Det er vanskelig å vite hva som er billig, markedet som bestemmer dette, men jeg er skjønt enig, for min del framstår også Soff særdeles billig nesten uansett hva som skjer rundt NM.
Blir jo litt fingern i været, men tror på positiv kurs utover dagen.

2 Likes

Sapphire med nytt oppdrag.

NEW [FAR SAPPHIRE](javascript:void(0):wink: Total E&P UK Ltd VSP Survey, 10 days firm + D/D 14 31/05/21 RNR

Og Normand Sitella.

NEW [NORMAND SITELLA](javascript:void(0):wink: Shell UK Supply duties, D/D 14 13/05/21 RNR

Ser ut som det også snart tildeles et oppdrag til Normand Supra fra Shell.
Normand Supra PSV Shell (15.05) Aberdeen

3 Likes

Fort grei betaling på den surveyjobben​:thinking::smiley:

3 Likes

Har ikke fulgt med idag, men når jeg logger på igjen nå ser jeg at OSE er ned over 1% mens Europa er i blått, oljepris greit over usd69, hva er det egentlig som plager børsen her på bjerget idag?

Skyldes det blant annet TGS brutale fall kanskje, mulig flere tungvektere er ned endel, ikke fått sjekket.

1 Like

Her er årsaken til osebx i dag, men jeg forstår ikke hvorfor verdi fortsetter å blø… krypto kanskje?

Haha, ja TUNGVEKTEREN NEL er jo også ned :rofl: :rofl:

Dette er vinner aksjene. Bekjymringsverdig.

Fant denne tweeten idag, riktignok fra 31.3, men finner ikke helt ut av den, noen andre som har en formening om hva dette er?

1 Like