Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

The settlement entitles Normand Maximus Operations Limited to a payment of USD
48,25 million primo June 2021. This equals approximately 96% of Normand Maximus
Operations Limited’s gross claim.

1 Like

Gratulerer til alle tålmodige!

4 Likes

Fantastisk…regnet ikke med mer enn 10%,men 96% er mye mer enn det jeg forventet her

1 Like

Fy faen i hælvete så deilig!!!

2 Likes

Blir mange matching halts nå gitt

Grattis boys! De tålmodige belønnes! Sitter fortsatt på en betydelig post selv så dette er en gledens dag - snart i pluss på min investering her :slight_smile:

EDIT: SOFF er forøvrig p.t. (før dagens melding) mitt neste største innehav (etter SOFTX) :slight_smile:

1 Like

Ai Ai. GRATTIS
Den kom plutselig og på et deilig tidspunkt.

1 Like

og idiotene selger. Hytte på billigsalg nå…

1 Like

hERLIG @CanonBoy

Dette er aldeles strålende nyheter gutter og jenter, nå er vi virkelig igang igjen.

1 Like

Regn dog med at vår venn ASP mfl. muligens benytter anledningen til å kvitte seg med aksjer. Så usikkerhet borte = bra, men aksjekursen får vi se litt hva som skjer med først. Trendendring i første omgang er helt suverent i mine øyne.

ASP blir for liten å regne i denne sammenhengen. :upside_down_face: :rofl:

Nå må jeg si jeg har ventet lenge på den. Var på nippet til å gi opp flere ganger, men nå … :wink:

1 Like

SOFF: NORMAND MAXIMUS INNGÅTT FORLIK MED SAIPEM

Oslo (TDN Direkt): Normand Maximus Operations Limited, et datterselskap av Solstad Offshore har inngått et forlik med Saipem knyttet til en termineringsavgift og andre krav etter at Saipem gjorde en tidlig terminering av charteret med “Normand Maximus”.

Det opplyses i en melding torsdag.

Forliket berettiger Normand Maximus Operations til en sum på 48,25 millioner dollar primo juni 2021, noe som tilsvarer rundt 96 prosent av bruttokravet, opplyses det.

Martin Brennmoen martin.brennmoen@tdndirekt.com

Infront TDN Direkt

Kanonbra at pengene allerede kommer primo juni 2021!

1 Like

men…jeg selger aldri… solstad skal mye mer opp

ASP skal vel ri denne nå, tenker jeg

Kom meg inn på 6,6. Heldigvis for å seie det slik

1 Like

Helt utrolig hvordan denne mannen har teft. Han luntet inn her kort tid siden og økt jevnt og trutt frem til idag. Sitter på en fin beholdning. Kudos til han (som nok sitter og leser denne tråden og humrer godt / gliser i skjegget) :slight_smile:

Må si meg veldig enig med deg i det…