Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

det viktigste som har skjedd fra i går til i dag…er at aksjen har fått større volum… dvs mer likviditet . da vet man at man kan kjøpe og selge samme dag med større volum…og det drar med seg mer kjøpere og høyere pris…

Slett ikke dumt å få opp volumet, det er helt sikkert.

ja det er det som har hvert problem med denne aksjen…større volum= større tillit= høyere pris…pga mer likvid.

man kan ha en aksje som Quantafuel…som er bare luft og har aldri tjent penger,men så lenge folk flest fatter interesse for denne aksjen så er den i spill…og det er ingen som ser på funksjon/resultater…osv.

Ja, samme med NAS, fantastisk som tradingaksje når anledningen byr seg, men fundamentalt helt på tryne.

Er vi på tur opp igjen nå :slightly_smiling_face:?

Det ville ikke overraske, nå har den vel vært nedom og tettet noe av gapet hvertfall.

Osebx begynner å nærme seg 1100. Ved forrige test av denne motstanden ble det grei pullback. Spennende å se hvordan dette spiller seg ut.

Får grei dra hjelp av oljen nå. Veldig spent på utviklingen når US åpner.

for solstad…så er det mer trykk på salg…dvs aksjen skal noe ned,er ikke helt balanse. som nevnt av Rodjer så er det mindre risiko i dag og gå inn i solstad med mer. Jeg holder på å selge meg ned i stb som har hvert som en “Bank” for meg. får jeg rett kurs så går jeg mer inn i solstad.

… da ble det mer solstad…

SIOFFs restruktureringsplan:

https://newsweb.oslobors.no/message/533914

SIOFF meldt nå i dag: “Following equalization, existing shares in the Company will represent close to 4% and the total converted debt will represent approximately 96% of the shares in the Company.”

EDIT: så innlegget ditt litt sent, @Andyboi :blush:

1 Like

Blir en Soff nr. 2

baksnakker deg litt på xtrainvestor, Rodjer. Håper det er greit :slight_smile:

Haha, så mye du vil.
Jeg logget på og skrev idag for første gang, skjønner ikke helt opplegget.
Hvordan finner man egen soff tråd/kanal?

Klikk søk i menyen og skriv #SOFF :slight_smile:

1 Like

Ah, sånn ja, tusen takk.

1 Like

Oppdaget nettopp at for første gang på lang tid ser det ut som Lars Peder planlegger å holde presentasjon, meget spennende det. Q1 skal streames.

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210526_3

Ser ut som han slipper rapporten 25.5 (antar på tidlig kveld som han pleier) og presenterer 26.5 kl 09:00

8 Likes

Flott.
Da har de kanskje noe positivt å melde utover NM dealen som kom i går.
Kanskje NM dealen nå trigger flere hendelser som har ligget i påvente i pipelinen?
Blir spennende å se hva som kommer på tirsdag.

Overraskende, det blir spennende😃

Ja, ble akkurat som på film da jeg så det, måtte riste på hodet og kna i øynene, trodde jeg så feil, men jaggu skal han presentere denne gangen, det blir sannelig spennende.

Dårlig strategi å starte en slik trend med dårlige nyheter- er det ikke?

1 Like

Haha, nå er jeg positiv til Solstad så dårlige nyheter har ikke slått meg, ser faktisk ikke hva dårlige nyheter som kan komme.
Eneste må være tallene, men det sliter jeg også med å se, jeg tror dem overrasker positivt på inntektene, usikker på avskrivninger og resultat, men du har nok rett @srh, det er nok en annen grunn for at han plutselig ønsker å prate med oss. :grinning: