Det at du ikkje bryr deg om kva kursen ligger på synest eg høres rart ut . Vis du rekner på dette er det vel ein essensiel faktor kva kursen er på? Eller åssen er tankegangen her? Om du vil forklare. Eg skjønner ikkje heilt.
Det eg prøvde å formidle er at det er bedre med båter i drift enn ikkje. Dei har ein stor flåte med båter så om det dukker opp muligheter for gode kontrakter har dei nok noen klare for den slags også, om desse kontraktene ikkje er av den lukrative sorten.
Så all drift er bra drift.
Og med Røkke som medeiger føler eg ein lys fremtid for selskapet. Han er ein god foretningsman og har allerede begynt å peile seg inn til den grønne sektoren. Så føler dei fleste selskapen han er medeiger kommer til å gå inn i ei lys fremtid ihvertfall 5 år frem i tid. Så langsiktig rekner eg med veeldig god avkastning.
Men føler og kortsiktig at denne aksjen har fått litt puls som tilseier at den skal opp å lukte, men om den skal ned før den skal opp er ikkje godt å sei, men videre opp skal den. Det er eg ganske så sikker.
Uansett lykke til