Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Ja, det kan være en mulighet.
Det som undrer meg akkurat nå er hvorfor man velger å avvente å melde noe på Pioneer, Titus og Spear.
Og likeledes de fartøyene som har retning Murmansk.

Men, meldinger må komme og kanskje vi skjønner det bedre da.

Typisk lps å samle disse meldingene som ikke er pliktige.

1 Like

Mulig at det har vært slik tidligere også, men at det nå er “noen” som sitter og graver og ligger litt i forkant ja. :rofl:

Normand Swan har idag fått seg et 3 ukers oppdrag.

Normand Swan PSV MMA Offshore 20 July Dampier, WA

1 Like

Om vi går under 5 kr i dag så tenker jeg at jeg sletter Nordnet appen og heller tar en titt om noen måneder :laughing:

1 Like

@OLADUNK1, glemte å spørre, men har du solgt som følge av svettetokter?

1 Like

Selger ikke nå, men burde heller ikke kjøpt på 10 ei heller 8,5 eller 6,4.
Kunne gjerne ha kjøpt på disse nivåene…
Så synd jeg ikke hører mer på meg selv :confused:

Har ikke tilgang men det som er bra for Subsea7 er bra for Soff

4 Likes

Hvem som kunne forutsett dette. Vi er jævlig uheldig i hverfall.

@Metallian

Litt tilbake til det du skrev tidligere idag om at LPS har for vane å lage en “samlefaktura :grinning:” som han sender ut.

Nå er vi noen sjeler som følger ganske intenst med blant annet på Vesselfinder, jeg gjør hvertfall og får med meg de fleste bevegelser spesielt på fartøy som ligger i opplag da jeg fokuserer ekstra på dem.
Kan det tenkes at det som vi nå ser av bevegelser både på disse fartøyene samt andre bevegelser på spot siden av Solstad og på Westshore ligger et hestehode foran noen av meldingene som skal komme?

Hei Rodjer… jeg har kjøpt. har ikke solgt en aksje til nå.
hva med deg?

Jeg står 100% fjellstøtt ift hva jeg har skrevet her og selger ikke en eneste aksje på slike nivåer som dette.
Kjøper så ofte jeg har anledning.

Vi får betaling for dette en dag, vanskelig å si når, men antar den også teknisk er nær bunnen nå.
Som sagt, vi trenger en ordentlig krutt melding.
Dessverre blir vi offer for nok en bank som skal ut og det preger dessverre bildet.

godt du har god tro. Jeg tenker likt. men vi skal godt opp hvis jeg skal begynne å tjene penger:-)

De fleste av de ivrigste av oss her har vel et snitt fra 6,50 - 8,50 tipper jeg, selv har jeg 6,85 på den ene kontoen og rett over 7 på den andre, den tredje er endel høyere, men har minst på den.
Men, om man har 6, 7, 8 eller 10 i inngang spiller mindre rolle den dagen det for alvor snur.

Med fasit i hånd kan man selvsagt hevde at man burde solgt på 10 og nedover og kjøpt igjen nå, men som @aksjewonka så korrekt peker på, hvem i huleste så for seg denne kursutviklingen for 6mnd siden, noen få selvsagt.
Uansett, jeg er overbevist om at min investering i Soff blir en bra investering, så får det ta noe lenger tid enn jeg trodde, men da tenker jeg ofte at ting snur ekstremt kjapt i denne bransjen.

Åja, meldingene kommer ofte lenge etter at ting skjer- selskapene vet hva som skjer før underskriftene er på plass ofte, husk feks Fortress, der begynte de klargjøringen flere uker før meldingen kom😃

Har btw snitt rundt 6,5 på min håndfull aksjer og ikke tapt en krone for har ikke solgt🤓

Vi skal ikke tape en eneste krone heller.

Ja, husker Fortress og du har nok rett. Holder et ekstra øye med Nor Valiant :rofl:

sant…jeg skal over 7 tallet før jeg begynner å smile igjen:-)…men vi får se hvordan dette vil gå

Jeg tror som sagt på NM melding denne uken

Hvordan kan du påstå det? har du sett eller hørt noe?
noe nytt fra mexico?

Haha, din luring, ikke noe jeg påstår, men noe jeg tror.
NM ledig fra 6/7, antar LPS tar ferie fra mandag, en grei sak å legge bak seg før han tar ferie.
Kommer det ikke nå tror jeg ikke det skjer før august. Ifjor ble det ikke meldt noe som helst i juli måned fra Solstad, kan selvsagt være tilfeldig.

PS! Ikke hørt et pip.