Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Da har 3 av de 4 ahtsene jobb etter pågående, sterkt. Må ha vært dette lps viste til i meldingen, de visste det ble endel for AkerBP

1 Like

Tenker vi skal være glad i dag sålenge kursen står i pluss. Dof seiler videre med omsetting som snart har passert fredagens.

1 Like

Ja, markedet er psykisk sykt, blir stadig overrasket over irrasjonaliteten i dette markedet.

Synes Soff klarer seg bra enn så lenge :slightly_smiling_face:

Vi må i bunn og grunn være sjeleglade for at vi ikke opplever det som skjer i dof.
Selskapet kan plutselig vippe, selv om jeg ikke tror det, men alle meldingene dem sender ut i sakens anledning beskriver at forhandlingene med kreditorene er komplekse og svært vanskelige.

Skulle gjerne ha sett det samme i Soff

1 Like

Det er vel covid delta varianten og noe usikker knyttet til vaksinenes effektivitet som preger i dag.

Markedet mener åpning skjer for tidlig og derfor skeptisk. Økning i smitte og tilstander som tyder på lite kontroll rundt om i verden

Dof er i vakum så de er ikke sammenlignbare, soff klarer seg jo bra- ser feks Akso og Vow er i rødt nå etter å ha meldt om store kontrakter😳

2 Likes

Og der gikk sikringen :mask:

Ja, der fikk jeg varsel om at 6 var brudt… Teigland som dumper :tired_face:?

Det var jeg sa i går… pump - dump. Volumet er lavt. Slapper av…

Ja, mulig det @aksjewonka, men en oppgang på 21% uten nyheter så må gapet tettes og det er foreløpig ikke ekstrem omsetning på dumpingen?

Ikke så overraskende med såpass liten omsetning og mye småhandling. Veldig lett for at det ryker en “stopp loss” eller to og da blir det sånn. Må nok regne med litt sjø fremover, men det gledelige er at det viser at det er stor interesse for aksjen. Ved en viktig melding tyder det på stor fremgang. Mange sitter på gjerdet.

1 Like

Kan godt være noen ville bare utløse stoploss… fåtall aksjer solgt til 5,9.
Det er veldig sur stemning nå. Sikkert bare noen som fikk hast med å deriske.

Vanskelig å vite sikkert, vi vet jo at det er inne noen karer som liker slikt opplegg som dette, kanskje de skal ut eller er ute med pen gevinst allerede, aner ikke.
Selv liker jeg ikke når det blir så ekstremt volatilt, men sånn er det idag.
Det positive er økt interesse for aksjen og den er ekstremt potent

1 Like

Det er ytterst få aksjer som klarer å kjempe mot akkurat nå. Spent på om vi nå står ovenfor en nedgang på børs som vil vare en stund.

Fristende å si at dette er en dag hvor aksjen kan stenge på alt fra 5,70 til 7,50.
Tror det meste er mulig.

1 Like

Akso er snart 2 i minus etter børsmelding om kontrakt 6xsoff… i dag er det bare bæsj over alt

Det er ikke såvidt jeg kan tolke noe tegn på massiv nedsalg, vi har å gjøre med en elelr to aktører som rister i treet.

Nei det er børsen ellers nå som drar det ned