Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Magne Viking fikk vel faktisk over 500k på siste oppdrag.
PSV utnyttelsen holder seg høyt(ser dog at endel fartøy har gått av kontrakt idag), det var kanskje et “arbeidsuhell” den lave raten på Hermit Storm?

Fikk forøvrig økt litt til på 6,02 idag så får vi se, kan ikke tenke annet enn at en melding er svært nær spesielt mtp Pioneer. Ikke mulig å unnvære å melde den.

Jaggu godt vi er under 6 igjen :roll_eyes:

Mager trøst, men gløttet bort på kursene på dof og havi :smirk:

Normand Titus tildelt et kort oppdrag i spotten for Apache.

Normand Titus PSV Apache 23.07 Aberdeen

Bekreftelsen fra Westshore.

NEW [NORMAND TITUS](javascript:void(0):wink: Apache UK Supply duties, C/R + opt 20/07/21 RNR

1 Like

Altså nå er jeg så drittlei denne aksjen. Ikke skulle den ned ditt og hvertfall ikke under der, javel?
Nå må en hvis person ta innover seg realiteten her…
Hva ser du chartet ditt Rodjer? Du har bullet denne aksjen siden den stod i 10 kr. Børsen ATH og likevel ser vi det skipet her synke. Reagerer knapt på en dritt lengere

Vet ikke sikkert om du mener det så brutalt som du skriver det, men jeg skjønner det dit hen at din bitterhet og papirtap skyves direkte på meg, greit nok isåfall, har rygg til å bære det.
Står for alt jeg har skrevet her, har aldri tvunget en eneste sjel til å gjøre hverken det ene eller det andre.

Jeg stod på mitt i Photocure også da det lagget som bare det på 30-40 tallet, lite bitterhet å spore derfra. fra de som valgte å sitte.
Men, jeg gjør ikke annet enn å dele info jeg finner, holde dere oppdatert, samt komme med personlige betraktninger innimellom, jeg har flere ganger skrevet at det jeg kommer med er personlige betraktninger og ingenting annet enn det. Og fortsatt om kursen er “bare” 5,90 er den 91 øre over hva den var da jeg skrev mitt første innlegg på Soff tråden.

9 Likes

Ja jeg er litt bitter

Ta tapet og bli ferdig hvus du ikke har tro på aksjen Kjell, Henrik sier litt om dette i siste aksjesladder. Å sitte med en aksje ned gjlr man bare om msn mener markedet tar feil og det gjør det sjeldent

Tror det ofte er viktig å ha en diskusjon om nedside i tillegg til oppside. Selv om potensiell oppside er stor, så er der jo faktisk en nedside også, dersom ratene er dårlige og aktiviteten blir periodisk dårlig så har selskapet fortsatt en stor gjeld å betjene. Registrerte jo at enkelte mener at ny emisjon vil komme dersom NM overtas. Men jeg tror ting ordner seg. Alle er tjent med det.

1 Like

Tar ikke tapet her. Det er høl i hodet. Uansett det bør komme noe snart fra ledelsen i Soff som kan gjøre at treden snur. Ja vi ha lukket gapet ned til 5.3 og banken ferdig solgt. NM videre på småkontrakter.

1 Like

2 CSV-Kontrakter :blush:

https://newsweb.oslobors.no/message/538403

3 Likes

Tipper 100mill+ :smiley: og jg tror dette er bevisst, jg tror de neste lange kontraktene kommer på havvind

2 Likes

Litt rart ikke Pioneer kom i samme melding, jg tror det kommer en ny samlemelding snart

1 Like

Og der var Teigland ute av listene:

Ute av Topp 50 denne listen

Aksjonær Aksjer forrige liste Eierandel forrige liste Utvikling

|ESPEN TINGVOLL TEIGLAND (f. 1985)|133 238|0,18%||

Ellers, det som som preger topp 50 er mindre endringer blant Nordnetterne i tillegg til at de under har kjøpt seg inn i det gode selskap:

  1. BOFA SECURITIES EUROPE SA INN 110 975 0,15%

  2. ASGEIR HANS-NIKOLAI FLØGUM VÅGAN (f. 1975) INN 112 856 0,15%

  3. NORDEA BANK ABP INN 120 656 0,16%

  4. PART INVEST AS INN 240 105 0,32%

2 Likes

Hei Rodjer
Venter i spenning på nytt fra deg. Hører du noe?

Bra trykk på ajtsene nå ihvertfall😃

ha ha…hvilke aksje snakker du om? kan ikke være solstad

Ahtsene skulle det stå😃

Soff er btw opp 9% siste uken

Lurer på om vi får nytt press på dpoten nå🤔 for et par år siden hyret de inn en drøss båter i en sleng på den jobben, men jg aner ikke hvor mye som gjenstår.

1 Like

Lys i enden av tunnelen👍
Oppdatert teknisk analyse

3 Likes