Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

@pdx, børsmeldinger dukker ikke opp i Soff-tråden :pensive:

1 Like

Nærmer seg et spenningspunkt i SOFF nå. Vi klarte å holde 6kr (ser det ut til) og nå utfordrer vi MA100 (ca. 6.50) med dagens åpning. Oppsiden ligger at vi bryter over 6.50 med godt volum og god margin og etablerer oss helst over 6.9-7. Kan ha noen dager igjen med sideveis før vi får noen retningsendring men men jo lenger opp vi kravler oss jo mer sannsynlig er det at vi har etablert en stigende trend etter bruddet opp fra 5.50 et par uker tilbake.

Nedsiden ligger fortsatt i brudd under 5.9-6kr og etablering der.

Spennende tider!

EDIT: Ser nå at vi har en slags OHS under bygging i chartet. Underbygger forsåvidt bare det jeg allerede har nevnt om vending.

Ellers må jeg innrømme at jeg aldri har vært så spent på SOFF som jeg er just nå for tiden. Det er helt åpenbart at noe snart skal skje - både mtp fundamentale news (kontrakter), events i kulissene (JF) og tekniske signaler (denne posten). Jeg tror 6kr er et tilbakelagt stadie ila august.

4 Likes
1 Like

Australis har nettopp lagt til ved utrustningskaia i Loyang, rett foran MMA Prestige

3 Likes

Er en del større poster på salg idag, men kjøpere er foreløpig tilstede. Ser ut for å bli brukbart volum i hvert fall

Her er min oversikt pt.

Renewable

Subsea

AHTS

PSV

Edit:
Har akkurat ankommet hjem fra ferie, så spot er ikke oppdatert - kun kontrakter

11 Likes

Det er nå det virkelig blir spennende å se hva som blir matet inn som neste destinasjon :grinning:

Fikset nå :slight_smile: (tekbot hadde postet de siste 200 meldingene i en duplikattråd som ble skjult i 2018 :laughing: )

1 Like

Noen som kjenner til fremtidige planer/ oppdrag for Normand Energy som nå er på vei til Angola?

Den fikk vel en 13mnd kontrakt for ikke lenge siden(i juni tenker jeg)

The vessel will support subsea operations in West Africa. The contract will commence Q3 2021 and have a firm duration of 13 months.

Må si jeg hadde endel forventninger til denne rammeavtalen med Exxon, men foreløpig har det vært stille.

På Marine Traffic fikk jeg satt opp én notification ved destination change på gratis profil. Holder dere oppdatert!

3 Likes

Det er flott,

Opp 4% nå, omsetningen allerede gost over “normalnivå”

1 Like

Jeg kjøpte en del credits, og kan nå overvåke flere båter. Carrier sa du?

Ja, hold et øye med Carrier :wink:

Forventer noe lignende fra Soff snart.
Men, som et betydelig større selskaper forventer jeg enda mer :grinning:

1 Like

Merkelig opplegg, omsatt 500k aksjer og ingen transaksjoner på snart 30 min.
Kom visst endelig en der :grinning:

Kontrakter siste døgnet på 1-1,5mrd inkludert opsjoner og kursen er opp 25-30 øre, grattis.
Ikke selskapet sin feil at vi duller på 6-tallet hvertfall

2 Likes