Veldig enig med deg her @Kjell_Makrell .
Jeg anser risikoen i Soff på disse nivåene som relativt liten, reward derimot som skyhøy.
Maximus er i jobb, ratene har bedret seg voldsomt bare den siste uken. Dreining mot det grønne/Havvind spesielt, betydelig høyere oljepris selv om det skyldes opec kutt, så er det nå slik det er uansett.
Mye etterslep på vedlikehold fra 2020, jeg tror dette blir et veldig bra år for bransjen. Og med et restrukturert Solstad sitter vi i et selskap som kommer til å være i førersetet, de har hvertfall mange forutsetninger for å kunne være det.
Gjeldsgraden er selvsagt enda høy, men med en mcap på drøyt 500 mill kan en vanskelig omtale selskapet som overpriset
Men, jeg har bra med aksjer i selskapet utfra min situasjon og er selvsagt ikke helt uhildet, men dette har jeg virkelig troen på.
Og vi må ikke havne i fella og tro at ikke ledelsen jobber med nye og større prosjekter også for Maximus, det gjør dem garantert.
“Samtidig uttrykker han overfor Finansavisen at han har god tro på at Normand Maximus vil få nytt arbeid.”