Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

USA har hentet inn fallet og oljeprisen er litt opp. Blir ikke ny ATH på osebx i morgen, men det som ble tapt i dag hentes inn igjen. Mye av det i alle fall - my guestimat

2 Likes

Virker å være noen som trader aksjen litt nå ja…

Helt ekstremt merkelig Soff på børsen første 30 minutter

Bra omsetning da :crazy_face:

Ja, ikke mye å utsette på den :rofl:

Morgan Stanley virker å trade aksjen om dagen, og de har vel satt noen roboter på saken- denne gangen opp

Hva nå? Handel stoppet i SOFF? CB?

kjøper de eller selger de aksjer?

Begge deler- men bare smått

…men hva er hensikten og hvor vil de?

?
Jeg lurte en stund på om de kunne stå sammen med Hemen om noe sprell, men det ser ut som om de begynte tidligere

1 Like

Har Hemen solgt på listene fra i dag?

18k.
Totalt 221k siste 3 uker

Det er behov for noe nytt nå. Dette nedsalget gjør nok flere resignert, og overlater algoritmene til å kjøre kursen på lavt volum

Q2 om en uke.

Og Magne Hystad øker på topp 50, det er positivt.

1. MAGNE HYSTAD (f. 1968) +33 477 +4,28% 815 834 1,09%

Fint.
Hvertfall 4 ahtser som skal ut på oppdrag de nærmeste dagene.

NEW Aker BP R/M Maersk Invincible ( 1-2 x AHTS ), D/D 14 20/08/21 - 23/08/21
NEW Equinor Energy AS R/M Noble Lloyd Noble ( 2 x AHTS ), D/D 14 22/08/21 - 24/08/21

Valgte å selge ISR (i Sverige) for å ta en posisjon i Soff på forsommeren. Litt bittert med tanke på at ISR har steget 230% i mellomtiden. Så Soff skylder meg litt nå :slight_smile:

Ja, slikt er fryktelig kjedelig.

Håper inderlig du får igjen det i soff.

Nel plaget meg også en stund etter at jeg solgte på rett over 5 og ikke bedre med AZT som jeg solgte på ca. 8…

Men caset lærer noe. ISR lå veldig lenge med lite oppmerksomhet og veldig lav omsetning. Selv juni og store deler av juli var dagsomsetningen godt under 1 mill SEK. Det er ikke mye ny info i markedet i dag, men den har fått oppmerksomhet. Til orientering har omsetningen nå, etter 2 timers handel passert 400 mill SEK. Kan skje med Soff også

1 Like