Stor forskjell på nødemisjon for fortsatt drift og vekstemisjon. Klarer Soff å snu driftsresultatet til + i løpet av året blir betingelser rundt en eventuell emisjon bedre enn akkurat nå i hvert fall
helt enig med deg. men hvis aker ønsker å rydde litt. så tilfører de kapital og utvanner aksje verdien. dette vil uansett være positivt pga at det styrke rederiet. for oss så trenger ikke dette å være negativt på sikt.
Får Prosper 650/dag er det mega, en drøy uke på den raten dekker driftsutgiftene for en måned omtrent😄
da er vi enige 
Litt det jeg prøvde å få fram.
Ifølge Clarkson får den 650k.
Nå er det nesten sprengt i ahts markedet og det er svært gledelig å registrere at Solstad “soper” inn der nå med sine 4 ahtser, hvertfall sammenlignet med q4, q1 og halve q2.
Med sånne Spot-rater, bør en vel reaktivere, men da skal vel alle gjøre det og så går prisene ned i gjørma igjen?
hehe, ja, det blir fort slik.
Derfor Solstad kun reaktiverer dersom de kan sende fartøyene på lengre kontrakter, ref. de seneste reaktiveringene av Psv’er
Jeg får bare opp posisjonen til N. Australis for 8 dager siden. Noen som er oppdatert?
Samme her - med abb på VF
Dette er bra, kunbe gått litt fortere selvsagt men forsvinner kostnader jevnt og trutt
india båt? john fredriksen?
Ja er vel en av de ukurante JF båtene dette. En av de største tabbene ved fusjonene i 2017 var at man ikke ryddet unna disse båtebe fra Deep Sea
Sea Tiger og Sea Leopatd er samme dritten, håper de forsvinner de og
Noen som vet sånn ca hvor mye de for for det sea panther skipet? Og blir det resirkulert i Norge eller utlandet ?
Det er nok snakk om en symbolsk sum på noen få mill, heldigvis er den korrejt nedskrevet då det ikke regnskapsmesdig tap.
Europa poengteres det, det er nok for at slle skal forstå at Soff ikke sender dkip opp på en strand i india
Skulle ikke Norge begynne med det eller har jeg misforstått? Resirkulering av skip i den grad det lar seg gjøre?
Det var vel mer ombygging🤔 men ja dt er en ny ordning på gang der ja ned støtte, Soff har vel uttalt at det kan være aktuelt for noen skip