Det blir unektelig svært spennende å se hvem som har kjøpt/solgt, hvor mye og hvorvidt det dreier seg om en ny- eller eksisterende aksjonær.
Dersom Hemen nå er på kjøpern så vil de antakelig peise på med strategisk handel frem til listene kommer/ flagging påkreves, Men, jeg er skeptisk ift. at det er dette som skjer/kommer til å skje. Dette ville vel i så fall medføre at SOFF blir børsrakett på tirsdag- eller ved flagging.
Jeg tror snarere Hemen har slått til på en forespørsel om å selge- alternativt at det er Swedbank som har gjort dette. Mest spennende da er hvem som har vært mest fremtredende kjøper av dagens store antall aksjer.
Jeg tror ikke de store gutta spiller storstrategi for småpenger,så dersom Hemen, Aker el. skulle være involvert så tror jeg vi har en svært spennende tid i møte.
Jeg tenker derfor at det kanskje her er snakk om at en- eller flere mellomstor-e spiller-e prøver lykken- og prisnivået er jo svært hyggelig.
Uansett er det veldig sterkt at kursen holder seg ved en slik omsetning. Faktisk så sterkt at det er grunnlag for å mistenke at det ligger gode strategier bak.