Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Det står at N.Pioneer ikke har oppdrag etter 10.09. på Solstad sin hjemmeside. Forventer den flere oppdrag i Murmansk tro?

Det står vel 10.10.

Har du noe mer info om dette?

Kva slags info tenkjer du på?

Det gjør det :woozy_face: Jeg får investere i nye briller når kursen øker.

Om det er knyttet noe ytterligere info til deres presentasjon, eller om presentasjonen er knyttet til et særskilt tema.

Nei, veit kun at det skal presenteres av Lars Peder. Men vil anta at det er som alle andre slike presentasjoner. Kort tid, recap fra forrige Q og framtidsutsikter + forventingar. Er jo olje og energikonferanse så kan fort kome både om oljeutsikter men og renewables.

1 Like

Skal svært mye til at NM nevnes utover den info som ble gitt i Q2. Han var påpasselig med å ikke si for mye, da dette er et ømfintlig tema, og kurssensitivt så det holder

Ja, jeg stilte jo spm om det i Q&A ved q2 og da ville han ikke svare utover det som allerede var sagt og skrevet i rapporten.
Smeller ned som en bombe uansett hva som kommer den dagen det kommer.

Vi få håpe det smeller opp :slight_smile:

Enig,
Skal man være 100% ærlig er det ikke rare omsetningen.

Ja, ikke store omsetningen. Ser jo hvor mye kvalme jeg kunne satt i gang helt alene, hvis jeg skulle tatt en rask exit

Legger forøvrig merke til at Hystad fortsetter å plukke, 15k nye, 1,1 mill aksjer har han nå.

Endelig et flytt i spotten nå hvertfall.

NEW Well Expertise
R/M Borgland Dolphin (3-4 x AHTS), D/D 14
19/09/21 - 23/09/21

Normalt ville man kunne forvente en ganske brukbar rekyl fra nivået Soff nå er på. Men får se om frykten for ytterligere nedsalg trumfer tekniske signaler

Hvilket er en god ting slik jeg ser det.

Han eier foretak som “samarbeider” med Solstad, han bor og arbeider på samme øy som LPS, de er jevnaldrende og de handler sikkert på samme Pizzabaker med alt som hører med av jungeltelegrafi for småsteder.

Som tillegg til de fundamentale forhold, er det trygt å vite at mennesker som er så nært knyttet til Solstads liv og virke er positive i slik grad at de gjør såpass store private investeringer.

3 Likes

Jeg forventer reaksjon først i morgen- når vi ser kjøper/selgersiden fra torsdagens aksjehandel, men det kan jo selvfølgelig hende at noen vil gjøre evt. forberedelser til det som kan komme i morgen!?

Edit:

Han har forøvrig en portefølje som det etter min oppfatning står respekt av med vel noe slik som ca.1/4- del SOFF, ca.1/4- del PGS og ca.1/2- del Storebrand.

men hvorfor er det ikke flere meldinger.? de burde prøvd å fått positiv omtale av solstad…men dette med dof skremmer nok de fleste til å gå inn i solstad

Tja, om man sjekker kursutviklingen skulle man tro det var Solstad som var i Dof sine sko, helt ufattelig.