Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

1.5 starter Sitella og Falcon på oppdraget for Equinor ifølge Solstad sin egen hjemmeside.
Og Springer 24.3 for Total.

Vessel Type Client Availability Port
Normand Sitella PSV Inhouse 29.03 / Equinor (01.05) Aberdeen
Normand Springer PSV Serica 14.03 / Total (24.03) Aberdeen
Sea Falcon PSV Premier 15.03 / Equinor (01.05) Aberdeen
Sea Forth PSV PPT / Enquest (01.04) Aberdeen

Bare robot/algoritme handel, vi får se om proppen fjernes og vi seiler over 9 hvor vi selvsagt skulle vært nå.

Merkelig reaksjon i aksjen idag. Skjønner ikke hvorfor vi skal trade mellom pluss og minus på denne meldingen.

Begynner å like nyheten(e) som tikker inn fra SOFF’n nå. Litt merkelig at det ikke gir bedre utslag på kursen. Men har man litt tid så er det bare å sitte rolig. Denne kommer før eller siden.
Usikker på om det fortsatt foregår nedsalg i denne fra en eller flere.

Blir ikke overrasket om banken fortsetter nedsalget og holder kursen nede idag og, de skal nok helt ut ser jeg for meg og vi får ingen reaksjon opp av betydning før de er ute.

Ikke overraskende i det heletatt. Tror Metallian er inne på nøkkelen her. Handelsbanken kanskje, eller noen andre investorer benytter muligheten til å vekte ned…

Så i tillegg en halvstygg Doji i går som skulle tilsi at ut fra det tekniske bildet kunne det bli nedgang i dag.

Ser fra aksjonærlisten at Handelsbanken har ikke solgt unna så mye de siste dager. Sist uke har dem solgt rundt 277K. Otto Rongsvær derimot har solgt mye ift. hans eksponering.

Er ikke så opptatt av aksjonærluster vanligvis men hva er siste status på handelsbanken kontra ved nyttår egentlug?

Minus 600k.

1 Like

Kjøpte nettopp 4k på 8,47, der ligger det en skjult selger, uvisst hvor stor.

Gikk 3k til nå og da var den skjulte borte, ingen stor fisk altså.

Det plagsomme med dette nedsalget er at dem ikke tar en pause og lar aksje gå endel idag på den fine meldingen og så sette igang igjen, men det er å lommerusk å regne for Handelsbanken og de skal vel bare ut.

Kom meg inn på 8,29 i snitt i dag. Ja, der er aktiv selger som dumper prisen 20 øre og dytter ut poster rett som det er… Så kan nok tenkes at vi blir liggende på dette nivået, og ja tror den slutter rundt 8.65 i dag jeg.

Tenker den kjapt kan snu opp igjen mot 8,60

Håper at SOFF ikke får nye kontrakter, for hver gang de får en kontrakt så faller kursen. Skulle tro de tok kontrakter med negative marginer :grin:

Bare tull det som foregår kursmessig, forbigående

ja, 2 millioner i omsetning på 20 minutter. Noen leker seg :slight_smile: Gikk en 50k sperre post blant annet. Sitter å ser på, men skjønner lite av hva som foregår…

Et spill dette, best å forholde seg helt rolig😀

For å ta det positive så hjelper det på igjen i spotten, flere nye oppdrag til fordeling.

NEW Premier Oil E&P Supply duties, D/D 14 11/03/21
NEW Aker BP All duties, D/D 14 12/03/21 - 13/03/21
10/03/21 Total E&P R/M Safe Caledonia (1xAHTS), D/D 14 16/03/21 - 17/03/21
08/03/21 Chrysaor Supply duties, D/D 14 13/03/21 - 15/03/21
04/03/21 OKEA Supply duties, 14 days firm + D/D 21 05/04/21 - 12/04/21
04/03/21 OKEA Supply duties, 25 days firm + D/D 40 03/06/21 - 10/03/21
03/03/21 Total DK (MOG) All duties, 4 days firm + D/D 10 25/03/21
2 Likes

Tar det med ro, har jo kjøpt meg inn 41 øre billigere enn jeg solgte. Fikk lyst til å øke eksponeringen, men når volum er 300k på en halv time, så tenker jeg jo at det bare er å sitte litt i ro noen timer.

1 Like

Det ristes kraftig i treet, sannsynligvis Handelsbanken som bidrar på salgssiden, men noen kjøper også.

Bra trykk i spotten nå, 3 HATS jobber ute, det er bra for er flere som ikke er ledige. Litt mye ledige båter på PSV, litt mer trykk der så er vi over 100k/dag der…

1 Like