Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Har sansen for Solstads oppstandelse. Oppfører seg som en normal aksje igjen :slight_smile:

Selv fanden spiser fluer i nøden…

1 Like

Ethvert forsøk på å etablere kurs over 6,70 blir brutalt kvelt hver gang

dnb? :face_with_head_bandage:

Kun småposter som pusher ned. Tror det heller er algoritmer som ønsker litt bevegelse

1 Like

Hvis Spark skal til Vest-Afrika er det uansett på meldingen som kom 3. sept

2 Likes

Normand Spark PSV 8600 1025 No INHOUSE MCDERMOTT (15/02) Alesund 01 Feb

https://offshore.clarksons.com/

1 Like

Ikke store volum på det nivået.

3,4M for to måneder siden ville vi ha omtalt volumet som godt :wink:

1 Like

image
Kanskje vil får et repeterende trinn på dette nivået, med mindre det kommer meldinger

Kan godt være vi skal ned konsolidere mer. Fortsatt inne i en grei oppadgående trendkanal på kortsikt. Rsi er noe redusert, som er bra iom at rundt 7 var det tilløp til overkjøpt. Blir bra detta

Alle som har 5,xx som har litt høydeskrekk. Tenker repeterende meldinger, kan gi repeterende trinn :slight_smile:
Makro er kanskje surna litt for øyeblikket?

Det er ikke utenkelig hvis det kommer noen nye sure dager på indeks. Er markedet generelt ned 2-3% så påvirker det selvfølgelig Solstad også. SMA 200 ligger rett i underkant av 6 (5,86) kroner. Så en sur dag + noen SL så er er vi der. Men ingenting som skremmer meg foreløpig av det jeg ser. På den andre siden så skal det ikke mer enn en god melding så er vi godt over 7 kroner. Gode meldinger uten tunge nedsalg blir spennende å følge med på

Enig. SOFF lever ikke i sin egen boble. Indeks påvirker. Om kursen faller mer og når statusen oversolgt vil det nok bidra til at opportunistiske tradere/investorer hamstrer. Mye motstand normalt på runde tall, men støtten er der også. Kommer vi til 6 så kjøper jeg med begge hendene.

Absolutt ingen røde flagg hos meg. Men man må følge med selvsagt. alt har risiko

1 Like

Normand Springer med nytt oppdrag fra imorgen, lykke til i det nydelige været.

NEW [NORMAND SPRINGER](javascript:void(0):wink: Enquest Supply duties, D/D 14 12/01/22 RNR

3 Likes

Installer er på vei til Coral South for ENI

2 Likes

Ser ut så drt e vedlkkehold på et par ahtser? Grei timing i tilfelle, lite jobb og storm

Installer har ankommet Coral South. Prosjektarbeid eller snarlig kontraktsmelding?
Frontier fra anker til kai i Gibraltar. Det må da skje noe her.Prosjektarbeid eller snarlig kontraktsmelding?
Samson med tverrvendig og ny destinasjon Tyrkia. Enda et prosjektoppdrag før langtidskontrakten påbegynnes?
Jeg forsøker meg på noen trade fra toppen av porteføljen a la @TMV

Jepp, så det igår at de nå ser ut til å ta det som måtte være når det er rolig.
Fornuftig i min bok.

Eidesvk med salg av CSV til langt over bokført verdi ser det ut til.
Positiv read-through for Solstad og dei andre supply-seskapa