Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ikke mange, men nok til at det blir liv. Aksjen er fremdeles 20% opp i år :slight_smile:

1 Like

Greit å ha cash at hand når det er volatilt som nå

Ja, er litt uoversiktlig nå. Jeg har gått mer i cash de siste 3 børsdagene. Gikk litt utover SOFF-portefølgen også.

Jeg puster helt rolig og har hvilepuls. Har solgt BWO og DNO i dag. men SOFF blir ikke rørt.

1 Like

Med mindre man er trader tror jeg kanskje det er best for å helsa å ikke følge aksjekursen løpende. Selge SOFF nå? Nope!

Enig med du.

Nettokjøpt SOFF med 1k i dag. Solgte på 6.9 og kjøpte på 6.4. Så jeg er helt enig, det er bare å sitte helt rolig :wink:

Sjøsyke tendenser. Fra +1,5% i porteføljen i dag til -6,6%. Fra en sydentur i pluss til en bil i minus. Frem med pillene

Sjekk værmeldingene så ser en hvorfor AH båtene ligger til kai.

1 Like

Ekstremt vær i vente på nordvestlandet. Litt opp i høyden blir det jo helt vilt. Har familie på Fanrem, sørvest av Trondheim. Skal ikke være mulig med så mye vær Yr - Fannrem - Værvarsel

1 Like

E grønn rundt snuten idag av all nedgangen, ned 6% idag​:hot_face::see_no_evil:

Men etter regn kommer sol, og etter stormen kommer spotjobbene😄

:scream:

En kjedelig dag på børsen, men man må ikke bli historieløs, det går opp og ned.
Å få panikk fordi om børsene faller en prosent eller to er helt unødvendig og ikke bra for helsetilstanden.
Når børsene jukker +/- 4-7% på en dag, da kan man ha grunn til å merke presset :grinning:

1 Like

Kan jo trøsta oss me at me ikke sitte i Dof :-o harkje FA+ men ser det e litt styr der nå

Ikke jeg heller, men heldigvis holder jeg meg langt borte fra et selskap som Dof.
Det blir ikke aktuelt å investere en krone der før de eventuelt er i mål og dersom det ser spiselig ut.
Synes USA har stabilisert seg ok nå ikveld, noe ned, men ikke urovekkende i skrivende stund.

Edit: USA henter seg mer og mer inn så får vi satse på at det holder helt ut og at vi får en mer oppløftende dag tomorrow :grinning:

1 Like

Imponerende innhenting av særlig Nasdaq. Selv om ingen av de toneangivende børsene havner i pluss så skal det ikke forundre meg om det blir rekyl i morgen. Blir sentimentet fra usa overført til Asia så blir det kanskje enda billigere aksjer i morgen.

Ja, ble en flott kveld der borte og OSE ned 1,5% idag, det skal innhentes😀
Flott kveld ift starten på dagen

Tipper jeg traff bra med kjøpene i dag rundt 16 tiden. Januar salg på børsen :slight_smile:

Kl 16,14 var et bra kjøp :wink: med litt volum.

1 Like

Nå blir det spennende å se om den henter inn det “tapte” fra igår.

1 Like