Ikke mange, men nok til at det blir liv. Aksjen er fremdeles 20% opp i år
Greit å ha cash at hand når det er volatilt som nå
Ja, er litt uoversiktlig nå. Jeg har gått mer i cash de siste 3 børsdagene. Gikk litt utover SOFF-portefølgen også.
Jeg puster helt rolig og har hvilepuls. Har solgt BWO og DNO i dag. men SOFF blir ikke rørt.
Med mindre man er trader tror jeg kanskje det er best for å helsa å ikke følge aksjekursen løpende. Selge SOFF nå? Nope!
Enig med du.
Nettokjøpt SOFF med 1k i dag. Solgte på 6.9 og kjøpte på 6.4. Så jeg er helt enig, det er bare å sitte helt rolig
Sjøsyke tendenser. Fra +1,5% i porteføljen i dag til -6,6%. Fra en sydentur i pluss til en bil i minus. Frem med pillene
Sjekk værmeldingene så ser en hvorfor AH båtene ligger til kai.
Ekstremt vær i vente på nordvestlandet. Litt opp i høyden blir det jo helt vilt. Har familie på Fanrem, sørvest av Trondheim. Skal ikke være mulig med så mye vær Yr - Fannrem - Værvarsel
E grønn rundt snuten idag av all nedgangen, ned 6% idag:hot_face:
Men etter regn kommer sol, og etter stormen kommer spotjobbene😄
En kjedelig dag på børsen, men man må ikke bli historieløs, det går opp og ned.
Å få panikk fordi om børsene faller en prosent eller to er helt unødvendig og ikke bra for helsetilstanden.
Når børsene jukker +/- 4-7% på en dag, da kan man ha grunn til å merke presset
Kan jo trøsta oss me at me ikke sitte i Dof :-o harkje FA+ men ser det e litt styr der nå
Ikke jeg heller, men heldigvis holder jeg meg langt borte fra et selskap som Dof.
Det blir ikke aktuelt å investere en krone der før de eventuelt er i mål og dersom det ser spiselig ut.
Synes USA har stabilisert seg ok nå ikveld, noe ned, men ikke urovekkende i skrivende stund.
Edit: USA henter seg mer og mer inn så får vi satse på at det holder helt ut og at vi får en mer oppløftende dag tomorrow
Imponerende innhenting av særlig Nasdaq. Selv om ingen av de toneangivende børsene havner i pluss så skal det ikke forundre meg om det blir rekyl i morgen. Blir sentimentet fra usa overført til Asia så blir det kanskje enda billigere aksjer i morgen.
Ja, ble en flott kveld der borte og OSE ned 1,5% idag, det skal innhentes😀
Flott kveld ift starten på dagen
Tipper jeg traff bra med kjøpene i dag rundt 16 tiden. Januar salg på børsen
Kl 16,14 var et bra kjøp med litt volum.
Nå blir det spennende å se om den henter inn det “tapte” fra igår.