Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ibyeressant handelsluste like før åpning, stor salgspost på 7,0 men forsvinner vel

2 Likes

Ser det er mer aktivitet fra algoritmer i Soff nå enn før. Kan fort være at noe skyldes trading på spread, men det er også generelt høyere volum og interesse nå.

…men nå trengs det sårt noen nyheter slik at vi har stim på kjelen

Neida… I det korte bildet er det overvekt av teknisk (mener jeg). Selvsagt vil børsmelding hjelpe på, men “all goood” pt.

hei. så du tror vi skal på kort sikt videre opp?

Klart vi skal opp :grinning:

Og meldinger om nye kontrakter kommer, helt nydelig oppgang så langt uten vesentlig hjelp av nyheter

1 Like

ha ha… men det er altid en rekyl. dette med tekniske ting har jeg ikke greie på. uansett selger jeg ikke før om minst 1-2 år. på lang sikt så skal vi klart opp. men spennende å følge utviklingen i disse dagene. og volumet :cowboy_hat_face:

Vi skal opp ja… Men med all oppgangen som har vært må vi påregne noe svingninger. Børsmeldinger vil som sagt kunne forsyrre dette positivt…

Spott nytt:
Ikke mye, men alt hjelper. Tipper en av KL båtene får denne, da de har stått ledig “lenge” til dem å være.

NEW Aker BP
All duties, 12 days firm + D/D 28 (1 x AHTS)
17/01/22

Den der er jo brillefin- er den over breakeven håper jeg en soffbåt får den, men uansett forsvinner det en AHTS ut av spotten for store deler av den aller dårligste perioden i året. VinnVinn for Soffbåtene slik jeg ser det.

Date Charterer Scope of Work Commencement
NEW SR Group Supply duties ( PSV or AHTS ), D/D 5 12/01/22

Ja jeg så den-det sie rmye om markedet at de gir beskjed at det er bare for de store dyre AHTSene å levere anbud på de dårlig betalte supplyjobbene :smiley:

Ja, det sier egentlig mye om både PSV og AHTS spotten…

1 Like

Der falt kursen litt :thinking:

Jeg kan ikke dette, men antar den skal tette noe gaps

1 Like

Børsen faller bredt, ingen fundamentale endringer, helt ok med derisking.

1 Like

Ose faller, men det er ingen dramatikk i dette.
Vil alltid være minus dager innimellom.

Går fort SL når markedet er så turbulent som nå, spesielt i Soff som har klart seg ualminnelig bra så langt i år. Tror det gir kjøpsmuligheter for de som ønsket å ta en posisjon, men hvor stigningen kom for brått på

Håper ikke mange har 3% i sl på soff

Jepp og mange av de som kastes ut nå kommer til å kjøpe tilbake igjen på høyere kurs, tro meg.