Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Husker et skip som gikk til Danmark, men ikke hvilket eller hvorfor…

Tror bestemt du har rett i det og mener det var @srh eller @EdVogue som skrev om det også.
Husker heller ikke hvilket fartøy dessverre

Vision var i dokk på Lindø i begynnelsen av september, og den skal vel på kontrakt for Havfram i 2022

1 Like


Litt detektivarbeid så ser det ut som de skal på en liten vedlikeholdsjobb

2 Likes

Bra jobbet

Bra detejtivarbeid, firsterker mitt inntrykk av at den skal på jobb snart

Long-term contract awarded by Woodside Australia

5 Likes

Synes det minner fryktelig om desember for nøyaktig 1 år siden dette, det brygger opp til en enda mer perfekt storm nå.

Sitter med en følelse på at dagene med røde tall er omme.

Solstad bøtter inn med kontrakter, Hemen nærmer seg med å være ferdig med nedsalget og ser ut til å ha skrudd opp tempoet. Q3 var vanvittig bra.

Ser ingen grunn til at den skal gå mer ned nå, så langt ingen andre starter er stort nedsalg. Det har og vært økning av volum som tyder på at de som sitter på gjerdet har nå sett en god mulighet.

Eneste som kan trekke ned er usikkerheten rundt NM og der har LPS virket så rolig og løsningsorientert at jeg ikke ser hvordan det skal trekke ned. Alle disse kontraktene, rapportene og nyhetene rundt SOFF må vel veie opp for NM? Eller er muligheten for at de må kjøpe ut NM så stor?

1 Like

Flaggemeldingen kan komme når som helst nå

Ja, det kan ikke være mer enn timer unna.

Spent på om posten på 5,35 snart går i et jafs

haha, ble nesten alt i et jafs

1 Like

den skal 1000% på jobb

1 Like

Ja, noen har god apetitt om dagen :slight_smile:

5.38 nå
utroligt hvordan solstad aksjen henter seg inn.
opp 7.6 %

Ikke så overraskende, men det som overrakser er hvor det blir av flaggemeldingen

Med drivet som er i aksjen hadde jeg (om jeg var JF) avventet salget litt… hvorfor selge på 4,5 når du kan selge på 5,5-10kr.

hvor mange aksjer har han igjen?

Om han selger fortsatt kan det ikke dreie seg om mer enn 4-700k antar jeg

Om en PSV kontrakt i Australia kan gi dette… så er det jo bare å glede seg til de andre triggerne :smiley: